|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
zirio ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 11-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 878 |
![]() |
Ja en 300 fra Sony er virkelig noget brass. Så kan man lige så godt købe en PS3 eller noget andet!.. Og er fuldstændig enig i at en Samsung 1400 er en fed BDafspiller!..Går selv og overvejer at købe den!.. Hvad gør den nye BD 2.0 profile egentlig..Og kan det ikke gøres med firmware? mvh Zirio |
|
![]() |
|
Iron Man ![]() Guld medlem ![]() ![]() Brugeranmelder Oprettet: 11-September-2007 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1451 |
![]() |
BD Live (profile 2.0) giver dig forskellige online muligheder i forbindelse med dine film. Det sætter nogle fysiske krav til afspilleren såsom 1GB hukommelse. Det kan bruges til alt muligt. Fra FOX ved dette års CES: Fox plans on aggressively jumping into the market with advanved BD Live functionality featuring networked gaming and social networking. Fox is demonstrating a working Alien Vs. Predator networked game that allows players compete for the highest kill numbers |
|
![]() |
|
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
![]() |
Kan ikke lige se at den samsung bd-p1400 kan 1080P/24, men det kan den selvfølgelig vel. Redigeret af SVP03 - 07-Januar-2008 kl. 22:17 |
|
SVP03
|
|
![]() |
|
Iron Man ![]() Guld medlem ![]() ![]() Brugeranmelder Oprettet: 11-September-2007 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1451 |
![]() |
Det kan den. Her min kommentar til afspilleren:
De 2 sidstsnævnte fejl er de samme på alle BD-P1400 jeg har været i nærheden af. Min BD-P1000 har aldrig slået en prut forkert. |
|
![]() |
|
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
![]() |
Så godt den anden tråd bagefter. Du skulle måske overveje at fjerne din underskrift kommentar, den er jo snart forældet HD-DVD is a non-profit organization Hvad med HD-DVD is a dead non-profit organization Redigeret af SVP03 - 07-Januar-2008 kl. 22:45 |
|
SVP03
|
|
![]() |
|
ashdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 688 |
![]() |
Pioneers LX70A kan bitstreame DTS HD/MA og har 1080P/24, jeg kan kun sige den fungere upåklageligt, eneste ulempe er den er dyr.
|
|
![]() |
|
Basknudsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1341 |
![]() |
Hvilke muligheder har jeg ang. lyd med denne forstærker? http://www.hifiklubben.dk/produkter/surround/receiver/cambri dge_540r_v2_surround_receiver_soelv.htm Jeg forstår det ikke helt. Mvh. Lasse |
|
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
|
|
![]() |
|
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
Hvis den kan modtage PCM via analog, kan du udnytte de nye HD lydformater ved at købe en afspiller der kan decode de nye formater.
Hvis ikke, så kan du ikke udnytte de nye formater, så må du "nøjes" med de ældre... ![]() MVH |
|
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|
![]() |
|
Basknudsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1341 |
![]() |
Hvordan finder jeg ud af om den kan det? Mvh. Lasse |
|
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
|
|
![]() |
|
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
Kigger i din forbrugsforviring, eller spørger i HFK...
![]() |
|
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |