recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DTS-HD samt DolbyDigital TrueHD fra mit MS Mediace
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDTS-HD samt DolbyDigital TrueHD fra mit MS Mediace

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2011 kl. 12:26
Hans - Det har jeg ingen som helst problemer med. Jeg har heller ikke gjort noget særligt for at det skulle virke.
Til top
Hans j Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Marts-2007
Point: 4207
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2011 kl. 17:21
Oprindeligt skrevet af Kandersen Kandersen skrev:

Hans - Det har jeg ingen som helst problemer med. Jeg har heller ikke gjort noget særligt for at det skulle virke.

Tak for svaret, kan se du også bruger mymovies, kan du huske rækkefølgen du installerede programmerne i ?

Jeg tror jeg vil starte forfra og så se om det retter op på det.

Jeg har fundet en hel masse forslag til løsning af problemet, men intet har hjulpet.

Men det er helt sikkert der sker et eller andet, når jeg starter film fra Media Center.

PS: Husk det er BD iso filer = BD disk og ikke mkv jeg bruger.

Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Point: 10964
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2011 kl. 10:52
TMT5 er kommet efter Mymovies, det er helt sikkert. For det er først i nyere tid (inden for det sidste ½ - 1 år) at jeg fik BD drev i min computer. Og har kørt med Mymovies i efterhånden rigtig mange år.

Mht. BD iso, så virker det, hvad enten jeg afspiller iso, eller BVDM (stream) filer.
MKV, når jeg en sjældent gang afspiller disse, så bruger jeg slet ikke TMT5, men derimod Halii splitter i MCE.

Til top
Hans j Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Marts-2007
Point: 4207
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2011 kl. 19:37
Fandt årsagen til dette finurlige fænomen, der var genereret en opsætning til TMT5 ved afspilning via Media Center, kopierede så setupfilen fra normal TMT5 afspilning over i den anden. Så virkede Bitstream igen Big smile.
Laver nu alligevel en reinstallation af skidtet, der er rodet så meget med det hele, så det er nok bedst med ny installation.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu