|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
cederstrom ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 17-Juni-2005 Status: Offline Point: 22 |
![]() Sendt: 17-Juni-2005 kl. 12:36 |
Hej,
Hvis man skal have Dual tuner i sin MCE, skal man så have fat i WinTV-PVR-500MCE til at starte med? Eller kan man sætte to WinTV-PVR-150MCE i maskinen? - Det er jo ca. samme pris, og vil gerne starte ud lidt billigere. Fordele/ulemper? - Lasse |
|
![]() |
|
pcfreak ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 77 |
![]() |
jeg har ihvertfald set nogle programmer der har understøttet at man satte 2 til. |
|
![]() |
|
cederstrom ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 17-Juni-2005 Status: Offline Point: 22 |
![]() |
Jeg ved at MCE supportere dual tuner, men er i tvivl om det skal være med et kort hvor der er dual tuner i, eller man kan sætte to kort i... ? Er SageTV (eller et andet program) bedre end MCE? -Lasse |
|
![]() |
|
JorgenR ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 18-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 37 |
![]() |
Du kan godt køre med to stk. PVR-150 MCE. De eneste ulemper er, at du skal bruge to PCI-slots og at du skal have et T-led, som splitter antennesignalet til hver af de to tunere. Jeg kan uden problemer indspille to programmer parallelt og se en tidligere indspilning samtidigt. (På en Celeron 2.4 GHz og 512 MB RAM). |
|
![]() |
|
![]() |
Det var et helt kanon svar - jeg har selv en 2.52Ghz celeron, som jeg overvejer at lave om til en MCE. En af grundene til at jeg overvejer PVR150 istedet for PVR500 er også at de findes i lowprofile, så ender nok op med at bygge det ind i et mindre kabinet. Jeg takker mange gange. Lasse |
|
![]() |
|
Draco ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 23-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 274 |
![]() |
Har lige modtaget min Hauppauge WinTV-PVR-150 (ikke MCE eller Low Profile)
På siden står der: Windows XP Media Center Edition 2005 compatible. Add up to 2 WinTV-PVR-150's to your Media Center Edition PC |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |