|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
micker ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 356 |
![]() |
tak for anmeldelse og link, jeg vil straks bestille en. så kan man vel også være 2 til High velocity bowling
![]() |
|
Panasonic TH42PX70
Denon / B&W 800 bio PS3 |
|
![]() |
|
HanZi75 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 50 |
![]() |
Så har jeg bestilt 1 stk Dual Shock fra den engelske side Er der nogen der ved, hvor lang tid jeg ca. skal regne med i leveringstid hos CD-WOW? Mvh Jan |
|
Setup:
Panasonic TH42-PZ70EA | Panasonic SA-XR59 EG-K | SVS SBS-01 | SVS PB10-NSD | Sony PS3 | Philips Stremium SLA5520 | Min hjemmebio |
|
![]() |
|
Susperia ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Marts-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 708 |
![]() |
Cdwow er blevet meget langsomme her på det sidste. de sidste spil jeg bestilte ventede jeg 14 dage på, Og det var fra da de var sendt. Men da jeg bestilte min ps3 fjernbetjening kom den 3-4 dage efter den var afsendt, Så måske har de fået rettet op på det igen? Jeg var ihvertfald overrasket over at få pakken den anden dag. Men jeg kan godt selv vente den tid det tager, Når man tit kan få det så billigt |
|
![]() |
|
henrik-t ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1553 |
![]() |
Det da ikke vildt billigt er det, ca 95$ for de populære spil.. på us siden og kun 40£ på uk siden , såvidt jeg kan regne ud er det da billigere på uk siden...!!??
det må da kunne gøres billigere fra et andet sted , nogen der ved hvor...!!?? Redigeret af henrik-t - 18-Januar-2008 kl. 23:49 |
|
![]() |
|
micker ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 356 |
![]() |
jeg bestilte controlleren fra cdwow UK + en cd, jeg håber det går hurtigt med levering.
Hvis I også skal have spil med skal i næsten prøve www.games-asia.com der koster controlleren vidst 75 $ så vidt jeg husker, tilgengæld koster spillene kun 60 $, altså 300 kr. Games-asia virker meget godt, detr kan bare forkomme en leveringstid på 14-18 dage, derfor prøver jeg cdwow istedet for. |
|
Panasonic TH42PX70
Denon / B&W 800 bio PS3 |
|
![]() |
|
Gelardi ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-November-2005 Sted: Aarhus, Denmark Status: Offline Point: 574 |
![]() |
på yesasia.com, er den sat ned til 40 $..
|
|
![]() |
|
tvillumsen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 308 |
![]() |
Den koster stadigvæk 60$ på yesasia.com der står 40 euro ved siden af..
|
|
Pioneer 427XA
Pioneer DVR-545H-S Pioneer HTZ-7 Sonos PS3 Slim - Wii WD TV Live |
|
![]() |
|
blackknightdk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 129 |
![]() |
har også selv bestilt en bliver helt kanon Redigeret af blackknightdk - 21-Januar-2008 kl. 20:42 |
|
![]() |
|
Bolt ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 99 |
![]() |
Er dead zone på de analoge sticks stadig lige så stor som på sixaxis?
|
|
![]() |
|
SJ ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Juli-2005 Status: Offline Point: 609 |
![]() |
Så er min controller endelig blevet afsendt fra cdwow. Jeg bestilte d. 21/1.
Redigeret af SJ - 28-Januar-2008 kl. 21:47 |
|
![]() |
|
HanZi75 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 50 |
![]() |
Jeg har også lige fået mail i dag om, at min er afsendt... Så må vi se hvem der modtager den først Jeg glæder mig bare til at prøve den. Jeg bestilte COD4 sammen med og det er også afsendt, så jeg venter bare... |
|
Setup:
Panasonic TH42-PZ70EA | Panasonic SA-XR59 EG-K | SVS SBS-01 | SVS PB10-NSD | Sony PS3 | Philips Stremium SLA5520 | Min hjemmebio |
|
![]() |
|
![]() |
Så modtog jeg min controller, lige nu er den til opladning, men lige så snart jeg har prøvet den skal jeg nok vende tilbage Det kan lige tilføjes, at den controller de sælger på CD-WOW er den japanske model (Jeg kan ihvertfald ikke læse, hvad der står på emballagen Mvh Jan |
|
Setup:
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |