|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 9> |
Forfatter | ||
jobs ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-Juli-2007 Status: Offline Point: 182 |
![]() |
|
Test af den her, hvis det har interesse. |
||
![]() |
||
Miths ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 31-Januar-2008 Status: Offline Point: 413 |
![]() |
|
Så har jeg lige bestilt derfra. Hvor lang var leveringstiden - de samme 4-5 dage som tonnyb nævnte fra cd-wow.com? Jeg formoder at det bare er forskellige afdelinger af det samme firma, men eftersom Opera sagde at betalingssiden hos cd-wow.com ikke var krypteret (jeg vil dog tro at det nok bare er fordi de har brugt frames på siden, ikke den bedste ide må man nok sige, da de kan miste kunder som mig der ikke lige er parate til at tage nogle chancer med kreditkortinformation), tog jeg cdwow.us i stedet. Edit: Okay, de siger 7-10 dage i ordrebekræftelsen jeg lige fik. Det skulle vist være til at leve med - især frem for alternativt at vente på at Dual Shock 3 officielt kommer til Europa. Jeg er ikke den eneste der har kraftigt på fornemmelsen at vi får lov at tømme samtlige lagre - inklusiv Japan og USA - af det almindelige SixAxix, er jeg? ![]() Det bliver sgu spændende at se om vi skal frem til PS5 eller 6 før Europa får samme status som resten af verden hos Sony. Redigeret af Miths - 23-April-2008 kl. 12:27 |
||
![]() |
||
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
|
Fisk.. min tog over en måned om at komme.. men det kan jeg takke Post Danmark for.. Det var fra .com |
||
![]() |
||
Gelardi ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-November-2005 Sted: Aarhus, Denmark Status: Offline Point: 574 |
![]() |
|
har du modtaget dit?..og uden told? |
||
SONY KDL-46HX855
SONY STR-DN 1000 ANTHONY GALLO Nucleus Micro 5.1 SONY PS3 500 GB PANASONIC DMP-BDT310 iPhone 5+5s16+32 GB iMac 27" iPad4,32GB3G,white iPad Air 64GB3G,white |
||
![]() |
||
Jorgen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Januar-2004 Status: Offline Point: 226 |
![]() |
|
Jeg har også købt via CD Wow - US, fik min sorte til 292 kr. - ventede knap et måned - først var der leveringstid fra CD Wow - og så smølede PostDK, men til gengæld var den jo rørende billig... og ingen told :-)
|
||
LG OLED55CX TV / Samsung Hw-Q950T/xe Soundbar / AppleTV 4K / Bluesound Powernode 2 Streamer/Forstærker / Dynaudio Emit M10 Højtalere
|
||
![]() |
||
Gelardi ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-November-2005 Sted: Aarhus, Denmark Status: Offline Point: 574 |
![]() |
|
det lyder jo godt..men EN måned..damn, det er langt tid... |
||
SONY KDL-46HX855
SONY STR-DN 1000 ANTHONY GALLO Nucleus Micro 5.1 SONY PS3 500 GB PANASONIC DMP-BDT310 iPhone 5+5s16+32 GB iMac 27" iPad4,32GB3G,white iPad Air 64GB3G,white |
||
![]() |
||
Beond ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-Februar-2008 Status: Offline Point: 51 |
![]() |
|
Min kom efter 14 dage og nul told.
|
||
![]() |
||
Emilos88 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 925 |
![]() |
|
Det er da dyrt der inde?
|
||
![]() |
||
Miths ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 31-Januar-2008 Status: Offline Point: 413 |
![]() |
|
Jeg sidder også og venter spændt på en pakke fra CD Wow, men eftersom der indtil videre kun er gået en 8-9 arbejdsdage, kan jeg godt høre at jeg vist ikke skal regne med at se den i den her uge.
|
||
![]() |
||
OveA ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 195 |
![]() |
|
fik min efter 16 dage fra CDWOW... så man skal være lidt tålmodig.... Men DAMN den er god |
||
Ove Andersen
Alt kan laves Bare der er tid og penge nok... PANASONIC 50"PX70E PANASONIC 42"PV60E (SOLGT) ---42" er alt for lille-- SONY PS3 NICE |
||
![]() |
||
stokholm ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 90 |
![]() |
|
Det er en super controller...købte min i hvid til små 155kr.
![]() ![]() |
||
LG RZ-42PY10X
Denon AVR-1706 PS3 40Gb D80 |
||
![]() |
||
Klondike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 1215 |
![]() |
|
Jeg købte min hos 365games Kostede ca 350 Kr inclusiv forsendelse, og fik den efter 4-5 dage. måske lidt dyrere end andre her på siden, men til gengæld er man sikker på at man ikke skal betale told / moms, da den bliver sendt fra England. Den kommer også lidt hurtigere en de andre steder. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 9> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |