recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Dualshock 3 ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDualshock 3 ?

Besvar Besvar Side  <1234 9>
Forfatter
Besked
jobs Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-Juli-2007
Status: Offline
Point: 182
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2008 kl. 11:08
Til top
Miths Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 31-Januar-2008
Point: 413
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2008 kl. 12:22
Oprindeligt skrevet af sehested sehested skrev:

jeg har købt min fra cd-wow i usa og den blev leveret over luxemborg, så der burde ikke være nogen problemer med told selvom den bestilles fra den amerikanske del af siden, hvor der så kan spares nogle penge i forhold til fra den europæsike del. http://www.cdwow.us/product/view/product_code/2533203

Så har jeg lige bestilt derfra. Hvor lang var leveringstiden - de samme 4-5 dage som tonnyb nævnte fra cd-wow.com?
Jeg formoder at det bare er forskellige afdelinger af det samme firma, men eftersom Opera sagde at betalingssiden hos cd-wow.com ikke var krypteret (jeg vil dog tro at det nok bare er fordi de har brugt frames på siden, ikke den bedste ide må man nok sige, da de kan miste kunder som mig der ikke lige er parate til at tage nogle chancer med kreditkortinformation), tog jeg cdwow.us i stedet.

Edit: Okay, de siger 7-10 dage i ordrebekræftelsen jeg lige fik. Det skulle vist være til at leve med - især frem for alternativt at vente på at Dual Shock 3 officielt kommer til Europa.
Jeg er ikke den eneste der har kraftigt på fornemmelsen at vi får lov at tømme samtlige lagre - inklusiv Japan og USA - af det almindelige SixAxix, er jeg?
Det bliver sgu spændende at se om vi skal frem til PS5 eller 6 før Europa får samme status som resten af verden hos Sony.

Redigeret af Miths - 23-April-2008 kl. 12:27
Til top
MJ (udmeldt) Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 16-Januar-2007
Sted: Denmark
Point: 2917
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2008 kl. 12:32

Fisk.. min tog over en måned om at komme.. men det kan jeg takke Post Danmark for..

Det var fra .com

Til top
Gelardi Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-November-2005
Sted: Aarhus, Denmark
Point: 574
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2008 kl. 09:33

Oprindeligt skrevet af Miths Miths skrev:

Oprindeligt skrevet af sehested sehested skrev:

jeg har købt min fra cd-wow i usa og den blev leveret over luxemborg, så der burde ikke være nogen problemer med told selvom den bestilles fra den amerikanske del af siden, hvor der så kan spares nogle penge i forhold til fra den europæsike del. http://www.cdwow.us/product/view/product_code/2533203

Så har jeg lige bestilt derfra. Hvor lang var leveringstiden - de samme 4-5 dage som tonnyb nævnte fra cd-wow.com?
Jeg formoder at det bare er forskellige afdelinger af det samme firma, men eftersom Opera sagde at betalingssiden hos cd-wow.com ikke var krypteret (jeg vil dog tro at det nok bare er fordi de har brugt frames på siden, ikke den bedste ide må man nok sige, da de kan miste kunder som mig der ikke lige er parate til at tage nogle chancer med kreditkortinformation), tog jeg cdwow.us i stedet.

Edit: Okay, de siger 7-10 dage i ordrebekræftelsen jeg lige fik. Det skulle vist være til at leve med - især frem for alternativt at vente på at Dual Shock 3 officielt kommer til Europa.
Jeg er ikke den eneste der har kraftigt på fornemmelsen at vi får lov at tømme samtlige lagre - inklusiv Japan og USA - af det almindelige SixAxix, er jeg?
Det bliver sgu spændende at se om vi skal frem til PS5 eller 6 før Europa får samme status som resten af verden hos Sony.

har du modtaget dit?..og uden told?

SONY KDL-46HX855
SONY STR-DN 1000
ANTHONY GALLO Nucleus Micro 5.1
SONY PS3 500 GB
PANASONIC DMP-BDT310
iPhone 5+5s16+32 GB
iMac 27"
iPad4,32GB3G,white
iPad Air 64GB3G,white
Til top
Jorgen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-Januar-2004
Point: 226
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2008 kl. 12:58
Jeg har også købt via CD Wow - US, fik min sorte til 292 kr. - ventede knap et måned - først var der leveringstid fra CD Wow - og så smølede PostDK, men til gengæld var den jo rørende billig... og ingen told :-)
LG OLED55CX TV / Samsung Hw-Q950T/xe Soundbar / AppleTV 4K / Bluesound Powernode 2 Streamer/Forstærker / Dynaudio Emit M10 Højtalere
Til top
Gelardi Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-November-2005
Sted: Aarhus, Denmark
Point: 574
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2008 kl. 13:28

Oprindeligt skrevet af Jorgen Jorgen skrev:

Jeg har også købt via CD Wow - US, fik min sorte til 292 kr. - ventede knap et måned - først var der leveringstid fra CD Wow - og så smølede PostDK, men til gengæld var den jo rørende billig... og ingen told :-)

det lyder jo godt..men EN måned..damn, det er langt tid...

SONY KDL-46HX855
SONY STR-DN 1000
ANTHONY GALLO Nucleus Micro 5.1
SONY PS3 500 GB
PANASONIC DMP-BDT310
iPhone 5+5s16+32 GB
iMac 27"
iPad4,32GB3G,white
iPad Air 64GB3G,white
Til top
Beond Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-Februar-2008
Point: 51
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2008 kl. 15:06
Min kom efter 14 dage og nul told.
Til top
Emilos88 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-April-2008
Point: 925
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2008 kl. 15:15
Det er da dyrt der inde?
Til top
Miths Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 31-Januar-2008
Point: 413
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2008 kl. 15:30
Jeg sidder også og venter spændt på en pakke fra CD Wow, men eftersom der indtil videre kun er gået en 8-9 arbejdsdage, kan jeg godt høre at jeg vist ikke skal regne med at se den i den her uge.
Til top
OveA Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 14-August-2006
Point: 195
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2008 kl. 15:53

fik min efter 16 dage fra CDWOW... så man skal være lidt tålmodig....

Men DAMN den er god

Ove Andersen
Alt kan laves Bare der er tid og penge nok...
PANASONIC 50"PX70E
PANASONIC 42"PV60E (SOLGT)
---42" er alt for lille--
SONY PS3        NICE
Til top
stokholm Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-April-2006
Point: 90
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2008 kl. 10:03
Det er en super controller...købte min i hvid til små 155kr. Men det kostede også en tur til Hong Kong, så havde det ikke været arbejde, var det nok blevet et dyrt stykke legetøj
LG RZ-42PY10X
Denon AVR-1706
PS3 40Gb
D80
Til top
Klondike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Marts-2008
Point: 1215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2008 kl. 21:57

Jeg købte min hos 365games

Kostede ca 350 Kr inclusiv forsendelse, og fik den efter 4-5 dage. måske lidt dyrere end andre her på siden, men til gengæld er man sikker på at man ikke skal betale told / moms, da den bliver sendt fra England. Den kommer også lidt hurtigere en de andre steder.

http://www.365games.co.uk/index.php?productID=2532

Til top

Besvar Besvar Side  <1234 9>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu