recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Dualshock 3 ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDualshock 3 ?

Besvar Besvar Side  <12345 9>
Forfatter
Besked
Emilos88 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 925
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2008 kl. 22:16
Koster den ikke 350 i mm-vision dog uden fragt, men ville da helt klart for 50kr. mere købe den i dk!
Til top
mattias.dk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-April-2006
Point: 63
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2008 kl. 23:00

Oprindeligt skrevet af Emilos88 Emilos88 skrev:

Koster den ikke 350 i mm-vision dog uden fragt, men ville da helt klart for 50kr. mere købe den i dk!

Hvor er det lige du ser den?

Til top
jobs Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-Juli-2007
Point: 182
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2008 kl. 14:30

Skal dælme også snart have en dual-shock controller.

Den skal dog være hvis, så jeg kan se hvilken en der er dual-shock i stakken af controllers :)

Samsung 63",Samsung 32", LG 42", PS3 60gb, 5 midt- til high-end PC'ere, Xbox360 60gb
Til top
Emilos88 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-April-2008
Point: 925
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2008 kl. 14:42
Oprindeligt skrevet af mattias.dk mattias.dk skrev:

Hvor er det lige du ser den?

Er sikker på at jeg så det inde på spilpriser, men nu kan jeg ikke finde den???

Til top
mattias.dk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-April-2006
Point: 63
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2008 kl. 15:49

Er sikker på at jeg så det inde på spilpriser, men nu kan jeg ikke finde den???

Da den originale Sixaxis koster 319,- derinde, så tror jeg næppe på det

Har netop bestilt to controllere samt GTAIV fra 365games.co.uk til godt 1000kr

Til top
Cgrann Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 08-Januar-2008
Point: 29
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Maj-2008 kl. 00:00
Bliver Dual Shock 3 fra cdwow.us stadig sendt fra et EU-land, så man slipper for moms og told?
Går ud fra at cdwow.us stadig er de billigste pt?

Redigeret af Cgrann - 17-Maj-2008 kl. 00:11
Til top
nekolas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2006
Point: 871
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Maj-2008 kl. 10:57
har bestilt en hvid igennem ebay til 295 kr, men der er leveringstiden så også op til 14 dage og ved stadig ikke om der kommer noget told på

til folk interesserede så var det en auktion præcis som denne(samme sælger og pris): http://cgi.ebay.co.uk/PS3-PLAYSTATION-DUAL-SHOCK-3-WIRELESS- CONTROLLER-WHITE_W0QQitemZ120260602513QQihZ002QQcategoryZ139 969QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

der er også en masse andre der sælger dem, men husk at læs det feedback sælger har fået før i køber noget igennem ebay ^^
Til top
Miths Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 31-Januar-2008
Point: 413
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Maj-2008 kl. 13:11
Postbudet har lige været her med mit for en halv time siden - langt om længe (CD WOW sendte det den 24. april), så nu er jeg klar til at tilbringe min weekend med at få det godt og grundigt afprøvet.
Bare en skam at det spil jeg stadig spiller mest - CoD4 - ikke understøtter rumble.

Det bliver også spændende at se om der dukker en kæmpe toldregning op på et eller andet tidspunkt . Jeg har kun én gang før handlet i en amerikansk onlinebutik (når vi taler om fysiske produkter), og der løb tolden sgu vist op i næsten lige så meget som produktet selv.
Til top
Gelardi Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-November-2005
Sted: Aarhus, Denmark
Point: 574
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Maj-2008 kl. 13:42
min var afsendt d. 28.04(VD-WOW) og kom i dag...uden told..hvis pakken bliver afleveret kommer ingen toldregning senere...
SONY KDL-46HX855
SONY STR-DN 1000
ANTHONY GALLO Nucleus Micro 5.1
SONY PS3 500 GB
PANASONIC DMP-BDT310
iPhone 5+5s16+32 GB
iMac 27"
iPad4,32GB3G,white
iPad Air 64GB3G,white
Til top
nekolas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2006
Point: 871
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Maj-2008 kl. 14:02
nå min var åbenbart forsøgt afleveret i går (d. 16 maj) og jeg bestilte den d. 9 maj. desværre er posthuset lige lukket så kan først gå ned og hente den på mandag..

ser ikke ud til der er told på (og burde der heller ikke være ifølge gelardi )

Redigeret af nekolas - 17-Maj-2008 kl. 14:02
Til top
Miths Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 31-Januar-2008
Point: 413
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Maj-2008 kl. 14:33
Så vidt jeg kan se på kassen, så var min tilsyneladende sendt fra England. Selve addressen var ikke just særlig gennemskuelig, men den var sendt med Royal Mail og der stod "postage paid GB".

Jeg synes dog det var lidt underligt at det skulle tage tre uger for den lille tur (som sagt fik jeg en mail på afsendelsesdatoen) - så lang tid har det da ikke taget når jeg har købt film fra Amazon.co.uk.

Nå, men derudover så har jeg nu fået foretaget et par hurtige tests i GT5P, GRID demoen (hvor jeg også sammenlignede med XBox 360 demoen - styrken og frekvensen af rumbleimplementeringen lod til at være relativt ens), GTA4 og High Velocity Bowling.

Som jeg allerede havde erfaret i de måneder hvor jeg brugte min 360'er, så gør rumble virkelig ikke ret meget for at forøge oplevelsen i bilspil (omend det da er rart med den smule feedback der er) - man skal virkelig have rat og pedaler for den bedste oplevelse der, og force feedback er, som enhver der har har prøvet det kan fortælle, en helt anden ting end simpel vibrationsfeedback i et gamepad (omend force feedback i et rat naturligvis også kan være dårligt implementeret så det heller ikke er ret meget andet en rumbleeffekter - jeg har desværre stadig ikke haft mulighed for at afprøve mig Logitech G25 med konsolspil pga. min stueindretning).

Jeg kan derimod godt lide rumbleeffekterne når man bruger skydevåben - hvad jeg dog kun kort har testet i GTA4 indtil videre. Uncharted: Drake's Fortune skulle vist også gøre det ganske godt, så det vil jeg prøve senere.
Det er lidt en skam at CoD4 ikke understøtter det, men det gør Haze forhåbentligt (jeg ved ikke med demoen, men det var vist alligevel en temmelig gammel version) - og det kommer jo på torsdag.

Lidt overraskende er jeg lige ved at sige at High Velocity Bowling faktisk var det der havde de bedste rumbleeffekter af de spil jeg har prøvet indtil videre.

Alt i alt så var det indkøb vist nok pengene værd - og den ekstra vægt i den nye controller bringer gode minder tilbage om 360 controlleren. Jeg ville dog stadig ønske at vi kunne få en tredjeparts PS3 controller på et eller andet tidspunkt der stjæler med arme og ben fra 360 designet - det er bare efter min mening på alle områder (bortset fra D-pad'et) langt bedre og mere ergonomisk end PS3 controller designet.
Til top
Gelardi Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-November-2005
Sted: Aarhus, Denmark
Point: 574
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2008 kl. 12:38
"Så vidt jeg kan se på kassen, så var min tilsyneladende sendt fra England. Selve addressen var ikke just særlig gennemskuelig, men den var sendt med Royal Mail og der stod "postage paid GB". "

sådan var min også, så jeg kan enlig ikke se hvor de har sendt det fra..jeg har bestilt på .us siden, så det kostede 300,- kr..:-))
SONY KDL-46HX855
SONY STR-DN 1000
ANTHONY GALLO Nucleus Micro 5.1
SONY PS3 500 GB
PANASONIC DMP-BDT310
iPhone 5+5s16+32 GB
iMac 27"
iPad4,32GB3G,white
iPad Air 64GB3G,white
Til top

Besvar Besvar Side  <12345 9>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu