|
|
Besvar ![]() |
Side <1 6789> |
Forfatter | ||
nicolade ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 44 |
![]() |
|
Jeg kan læse at cd-wow er en HongKong butik som sender via England og Sverige, og bestilles den via US er det via Luxemborg. Er der overhovedet nogen, der på noget tidspunkt er blevet fanget i tolden, og hvordan kan man se HVOR de sender ens pakke fra.. bortset fra når man står med den i hånden? |
||
![]() |
||
Gauze ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 108 |
![]() |
|
Nåh, jeg fik desværre ikke købt en dual shock 3 controller. Ikke engang en til mig selv. Jeg havde ikke plads, da jeg valgte at købe en masse andet skrammel. Jeg tror jeg vil prøve at bestille en fra cd-wow |
||
![]() |
||
Baronen3 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 31-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 65 |
![]() |
|
jeg har netop bestilt en ved www.dealextreme.com til 295kr og fri fragt. plejer dog at gaa en5_7 dage ved bestilinger der fra.
|
||
Baronen's setup: Pioneer Vsx-921_-_ PS3_-_ Denon DVD1930_-_DVB-T2 boks_-_WD TV Live_-_Sharp 46XD1_-_SVS 5.1 m. PB12 _-_ Harmony One_-_ IR4PS3_-_ LK IHC_-_ Synology 211+
|
||
![]() |
||
StockBroker ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 146 |
![]() |
|
Der er rigtig mange forsendelser, som bliver taget i tolden, hvis de sendes fra et ikke EU land, specielt US eller østen. Men CD-WOW sender netop deres varer fra lande indenfor EU's grænser, hvorfor det er helt sikkert. |
||
Venlig Hilsen
JR |
||
![]() |
||
StockBroker ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 146 |
![]() |
|
By the way --> Rumble i spil specielt til PS3 er Sweet. Det giver lige et ekstra pift i spillene (men kun i de spil som nu engang understøtter teknologien selvfølgelig) |
||
Venlig Hilsen
JR |
||
![]() |
||
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
|
Æhm nej de gør altså ikke. Jeg har vist nævnt utallige gange at de sender det meste fra Hong Kong. Alt hvad jeg har bestilt fra dem næsten siden de startede er blevet sendt fra Hong Kong. Jeg mangler til dato at bestille noget der er sendt fra EU - det betyder bare ikke at det ikke sker, men det er en fejl at de "netop sender deres fra indenfor EU's grænser" - for det sker langt fra hver gang. Senest er min Dual Shock som kom fra Hong Kong. |
||
![]() |
||
noreaga ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 117 |
![]() |
|
Sådan er det så forskelligt. Jeg har inden for det sidste år købt 10 forskellige ting fra CD wow, både fra den danske og engelske side og alt er blevet sendt fra Luxemborg. |
||
![]() |
||
sehested ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-Juni-2006 Status: Offline Point: 261 |
![]() |
|
Jeg har også bestilt en dualshock 3 controller fra cd-wow's us side og den blev sendt frsa Luxemborg. Andre cd'er og dvd'er som er bestilt derfra er kommet enten fra Luxemborg eller Sverige.
|
||
![]() |
||
Rechain ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 126 |
![]() |
|
Har haft min Dual Shock 3 controller siden december 2007 og den ka helt klart anbefales.
Hvis man ik er meget for vibration (bruger også hurtigere batteriet) så ka man slå det fra ![]() Med det sagt, om man vil have vibration eller ej...så køb en Dual Shock 3. Vibrationen ka sættes fra controlleren. DS3 har en bedre vægt end normal SixAxis. /Rechain Redigeret af Rechain - 22-Juni-2008 kl. 22:29 |
||
![]() |
||
SJ ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Juli-2005 Status: Offline Point: 609 |
![]() |
|
De her kan forresten anbefales, hvis man ikke er tilfreds med L2 og R2:
http://www.play.com/Games/PlayStation3/4-/5675248/-/Product. html |
||
![]() |
||
Emilos88 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 925 |
![]() |
|
Nu hvor controlleren er kommet til Danmark hvor skal man så købe den
![]() |
||
Get HIFI or die trying c",
|
||
![]() |
||
Emilos88 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 925 |
![]() |
|
http://dk.cd-wow.com/detail_results_3.php?product_code=18950 60 Det billigste sted jeg har fundet, Kan i finde noget der er billigere |
||
Get HIFI or die trying c",
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 6789> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |