|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Damhus ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 503 |
![]() Sendt: 25-December-2008 kl. 18:37 |
Hejsa. Glædelig jul Allesammen.. Jeg har en squeezebox Duet, og tænker på at købe en Classic. Er det muligt på nogen måde at styre Classic fra controlleren fra duet? |
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
![]() |
Ja. Standard - du vælger bare afspiller. Hvad dte angår er der inge forskel på de afspille du vælger at styrer via controlleren.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Damhus ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 503 |
![]() |
Cool. Jeg skal lige forstå det helt.. Vil det sige at hvis jeg vælger Classic på controlleren, kan jeg fuldstænig det samme som med Duet, altså fuldstændig som at have 2 Duet? |
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
![]() |
I web interfacet og på controlleren ser du alle de enher som kan afspille, om det er Squeezebox Ver 1 - ver 3 eller receiver, controller eller SoftSqueeze- det er et fedt.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Sejt. Så bliver det en Classic. Tak for hjælpen. |
|
![]() |
|
hpdahl ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 315 |
![]() |
Har du brug for den ekstra controller til classic-en eller er det dit ønske at kunne se oplysninger og burge rss-feed osv på classic-en. |
|
MVH
HPDahl |
|
![]() |
|
![]() |
Det hænger sådan sammen at alt hjemme hos os er styret med en harmony 895. Men den kan jeg jo ikke styre duetreceiveren med. Så min tanke var at eftersom at der hører en "almindelig" fjernbetjening med til Classic, at jeg kunne bruge harmonyen til de "simple" funktioner på Classic, men at jeg så samtidig stadig kunne bruge duet controlleren til at finde musik osv.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |