|
Dune afspiller hvilken?? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
aouer ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 24-Januar-2010 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 406 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-Oktober-2012 kl. 17:46 |
Hej Alle
Jeg er på udkig efter en ny media afspiller, håber nogen kan hjælpe Den skal kunne afspille. 3d blue-ray iso - SBS og normal blu-ray formater, mkv Jeg bruger pt. en qnap ts 119 p+ til at afspille mine media filer fra via ATV2 med firecore PS3 til at afspille 3d film fra. Eller skal man ventet til der kommer nogle nye afspiller fra dune, og er der nogen dato hvornår de kommer.? Har kigget på de 2 her. Dune HD Smart H1 DUNE-HD-MAX Mvh. Aouer |
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ingen af de to kan afspille 3D. Dune har ikke nogen modeller på markedet, som kan klare 3D.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
Guyver ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 240 |
Hvis det skal være en Sigma baseret afspiller, så vent evt. på Popcorn Hour A-400.
http://www.networkedmediatank.com/showthread.php?tid=62790 Den kan afspille Blu-Ray 3D iso. Går selv og venter på den, selvom jeg er meget fristet til at skifte min C-200 ud med en C-300. |
|
![]() |
|
aouer ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 24-Januar-2010 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 406 |
Det jeg mener med 3D er (side by side) blue ray iso filer,kan de afspille det.?
Fra dune's hjemmeside: RealD: watch 3D video in this ultra modern format used in cinema for the latest movies.???? |
|
![]() |
|
Theilo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Marts-2010 Sted: Horsens,Danmark Status: Offline Point: 1229 |
Dune havde denne med på IFA messen og skulle også komme i 3D version, måske den var værd at vente på
|
|
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |