|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
giga ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 23-December-2008 Status: Offline Point: 46 |
![]() Sendt: 17-November-2010 kl. 15:30 |
Jeg kan ikke få my movies til at spille med Dune base 3.0. Jeg har prøvet i Collection Management/funktioner/instillinger/gem af meta data. og lave en index fil og lagt den ind i min Nas server hvor jeg har film/musik, men kan ikke få sti configurationen til at fungere.
Jeg helt blank nu.
![]() hjælp please det ser så kedeligt ud uden My Movies.
|
|
Pioneer KRP-500A
Dune smart B1 DALI HØJTALERE + SUB |
|
![]() |
|
justrace ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2009 Sted: Mindanao, Ph Status: Offline Point: 1490 |
![]() |
Det skal ligge ved siden af dit film bibliotek eller nærmere roden på samme drev. Hvis du placerer det i samme mappe som film virker der ikke.
|
|
![]() |
|
giga ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 23-December-2008 Status: Offline Point: 46 |
![]() |
ok men jeg prøver at følge vejledningen her
http://wiki.mymovies.dk/(S(nb1wh24512see245p24ed4aq))/My%20Movies%20for%20HDI%20Dune.ashx men jeg kan ikke få "Path Configuration" til at virke, jeg kan ikke vælge stien til mit Nas drev.den kommer med en fejl medd.men jeg er på arb. lige nu.
tak
|
|
Pioneer KRP-500A
Dune smart B1 DALI HØJTALERE + SUB |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |