|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Mollerup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 566 |
![]() Sendt: 03-December-2010 kl. 09:12 |
Jeg fik min Dune i går hurtig, men ufatlig dårlig levering med GLS, den blev afleveret på forkert adresse, der står jeg har skrevet under på pakken, det har jeg ikke, pakken var bare smidt lige indenfor døren på en skole, det er godt nok utroligt og ret heldigt at den stadig var der.
Første indtryk af den er lækkeret, flot, god kvalitet. Afspiller alle filer på USB disk. Men jeg kan ikke få forbindelse med min pc. Jeg forsøger at oprette en ny netværks folder, men uanset hvad jeg prøver for jeg ikke nogle forbindelse, jeg får denne fejl. "cannot connect to the network folder " Det er SMB jeg bruger. Det er en Windows 7 64 bit enterprise jeg køre med. Jeg har delt 3 mapper som jeg kan tilgå under \\192.168.0.197 film d videos Jeg har prøvet. Under server. 192.168.0.197 acer Under Folde film \film d \d videos \videos Under brugernavn mo dune acer\mo acer\dune Under password har jeg skrevet passwordene. Dune er en ny bruger som jeg har oprettet med et simpelt password for at teste om det var problemet. Nogle som har en ide til hvad problemet kan være?
|
|
![]() |
|
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
![]() |
Kan du se dine shares fra en anden computer, altså fra andet end din Dune?
BS
|
|
![]() |
|
Mollerup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 566 |
![]() |
Jeg har kun prøvet fra den lokale, men jeg har tidligere brugt dem fra en anden pc.
|
|
![]() |
|
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
![]() |
Det optimale er nok at prøve at få fobindelse fra en anden PC, så er du sikker på at der ikke er en firewall imellem. Det er sikkert ikke nok at dele dem over en homegroup. du skal sikkert dele mapperne direkte på netværket (kan være du har styr på det :-)
Jeg går ud fra at din Dune og din PC er på samme lokalnetværk.
BS
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg er sikker på de er på samme netværk.
De er ikke delt over homegroup, men advanceret deling(jeg er systemadministrator, med ansvaret for et netværk med 500 pc'er så jeg er ret sikker på at det er sat op som det skal på Windows 7
![]() Hvad har du skrevet i din DUNE?
Under server.
Under folde.
Under brugernavn.
Tak for svar.
|
|
![]() |
|
Sylvest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 894 |
![]() |
Hvis du har en gæsterolle på dine shares kan du bruge den. Så dine brugernavne bliver:
film
d
videos
og intet password
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg er ikke meget for at åbne uden password.
|
|
![]() |
|
![]() |
BS
|
|
![]() |
|
![]() |
Det virker fint fra min bærbære med samme netkabel og med trådløs.
|
|
![]() |
|
Sylvest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 894 |
![]() |
det var nu mere for at se om der er hul igennem.
|
|
![]() |
|
![]() |
Der er heller ikke adgang som gæst.
|
|
![]() |
|
Killerfly ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Juni-2008 Sted: Lyngby, Denmark Status: Offline Point: 147 |
![]() |
jeg har samme problem med min Dune HD S1 og min NAS ( Synology DS508 ) der godt kan se DLNA på NAS og min LAPTOP.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |