|
dune hd 301 vs raspi 2 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Treated ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-Maj-2015 kl. 16:48 |
Skal lige høre jeg kloge hoveder herinde.
En dune 301 vs en raspi 2 hvilken er bedst af de 2? Her snakker vi afvikling af 3d film, bluray iso filer osv osv. ja alt fra a-z og snakker KUN og streaming af film ikke andet.
|
|
![]() |
|
hsj ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Maj-2006 Sted: Vejle Status: Offline Point: 112 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Rasp2 kan ikke bitstreame alle lyd formatter, men det kan dune.
|
|
![]() |
|
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
Og en Raspberry Pi 2 er heller ikke glad for bluray iso filer, mkv æder den uden problemer, dog bliver HD lyd nedskalleret til DTS eller Dolby Digital.
|
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
![]() |
|
Treated ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
nå okay, så bliver dune ikke skiftet ud lige pt.
Forstår dog ikke hvorfor rasp ikke laver en highend afspiller, ville godt give 6-700 for sådan en
|
|
![]() |
|
Rolf Lemmike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2007 Status: Offline Point: 1065 |
Jeg tror de fleste ville give 6-700 for en high-end afspiller. Du må bare ikke forveksle en dims til den pris, med noget som helst high-end... |
|
![]() |
|
jeg forklarede mig nok forkert rolf. Men en afspiller med lidt flere kræfter ville ikke gøre noget :) den kan self ikke være high-end til den pris
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Jeg har både en Pi2 og en 101'er og i mange henseender er Pi2'eren en mere moderne afspiller, men manglen af BDISO og forkrøblede BDMV understøttelse gør den lidt belastende hvis du allerede har rippet din samling. Jeg skifter nok tilbage til min 101'er af denne grund.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |