|
dune hd base 3D mkv 3D afspilning |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
p.las ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-Januar-2015 kl. 22:27 |
har en Dune hd base 3d afspiller. Har søgt på nettet. Men jeg kan ikke finde ud af , om den kan afspille MKV 3-D film. Rippet med makeMKV.
Er der nogen med erfaring på det område. det vil være dejligt. |
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det kan den ikke, kun full blu-ray 3D og SBS (side by side) og o/u (over/under)
|
|
![]() |
|
p.las ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
hvilket betyder at jeg skal rippe dem som en iso fil....eks med dvdfab? |
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
Ja eller med anydvd
Du kan også vælge at lave SBS eller o/u med dvdfab, men det kræver en reencoding og forringelse af billedkvaliteten |
|
![]() |
|
jeg vil gerne have fuld billede kvalitet. Samt hd lyd i fuld kvalitet. Også undertekster. Hvilket ripper program vil du anbefalde til det...og Dune HD ? edit: gerne muligheden for at fravælge menuer og lign og tak for hjælpen :-) Redigeret af p.las - 21-Januar-2015 kl. 15:46 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |