|
Dune HD BASE 3D og Yadis |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
JackD84 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Januar-2014 Sted: Jylland Status: Offline Point: 755 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-Januar-2014 kl. 21:30 |
Hej
Jeg har lige bestilt en, Dune HD BASE 3D. Jeg håber i kan hjælpe mig med et par spørgsmål omkring afspilleren og Yadis. Jeg vil gerne være lidt på forkant med det hele og har læst en del om det. Der er dog et par ting, jeg ikke synes, jeg kan finde informationer om. Planen er at jeg skal bruge en Netgear ReadyNas Nv+ V.2 som NAS og der afspilles derfra. Spørgsmål: Jeg kan ikke blive klog på når der eksporteres, hvor den gemmer film infoen henne, når man vil anvende NAS-Serveren som ''harddisk'' Det info skal vel lagres til et sted, hvor er det henne? (Kan man evt. bruge USB stik) Redigeret af JackD84 - 28-Januar-2014 kl. 21:42 |
|
![]() |
|
Tubbe ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Januar-2005 Sted: København Status: Offline Point: 206 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg gemmer bare mit på NAS'en, skulle mene at man også kan gemme det på en usb.
|
|
Sony 55W805b
Android SHIELD TV Sony Playstation 3 Panasonic DMR-BCT74 |
|
![]() |
|
JackD84 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Januar-2014 Sted: Jylland Status: Offline Point: 755 |
Går ud fra når du siger du gemmer på NAS'en at du i rubrikken workspace laver en sti til NAS-Serveren, hvor den gemmer info til film?
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Det er i princippet ligegyldigt hvor du gemmer Yadis' eksekveringen. Jeg eksporterer selv til en USB-nøgle, men faktisk laves eksporteringen imens nøglen sidder i afspilleren og så eksporterer jeg til et netværksdrev som min USB-nøgle er mappet til.
Din Dune er ligeglad med hvor du gemmer Yadis - du skal bare have en genvej til eksekveringen lagt på din forside i Dune. Der er ikke gemt nogen information omkring lokationen af eksporteringen med, så du kan i princippet flytte den rundt som du vil - det er kun information om hvilken netværks-sti dine film ligger på der gemmes. |
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
p.las ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
hvrfor yadis og ikke Zappiti ? jeg bruger selv Zappitit. Men hvis Yadis er bedre, vol jeg da hoppe på det
|
|
![]() |
|
Det er vist nemmest at vente med flere spørgsmål til jeg får afspilleren og får rodet lidt med den.
Jeg har dog et lille spørgsmål, skal der installeres yaDis på dune afspilleren, eller ligger programmet allerede på afspilleren? Redigeret af JackD84 - 29-Januar-2014 kl. 17:51 |
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Det er ikke noget man installerer som sådan. Du åbner bare det sted hvor du har eksporteret Yadis til, og så kører du genvejen. Hvis du eksporterer til roden af en USB stick, så vil Yadis poppe op som et ikon på forsiden.
|
|
|
|
![]() |
|
Chaospling ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 553 |
Må jeg lige spørge til Dune HD Base 3D - Vil der være nogen nedgang i lydkvalitet/lydformater, hvis man vælger at køre lyd ud gennem den optiske udgang?
|
|
![]() |
|
Ja, i den forstand at SPDIF ikke kan overføre HD lyd.
|
|
|
|
![]() |
|
Chaospling ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 553 |
Kan et coax-kabel overføre HD lyd? Min receiver har nemlig kun HDMI 1.3, så hvis jeg vil afspille 3D via denne, så må jeg tage lyden ud på anden vis end HDMI.
|
|
![]() |
|
Coax kabel kan heller ikke overføre HD lyd.
|
|
![]() |
|
Damn! Og nu troede jeg lige at Dune HD Base 3D var svaret på mine bønner!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |