|
Dune hd d1 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
badealf ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-Februar-2011 Sted: DK Status: Offline Point: 8 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-Juni-2012 kl. 20:35 |
Jeg har problemer med at fange min nas..
Min gamle popcorn kunne godt men købte sene og den kan ikke finde den på nettet.. Har så prøvet at lave en mappe og gå via ip men når jeg har lavet mappen og trykker på den fryser den lige som. Har prøvet på lidt forskellige måde og den fryser hver gang.. Skal om bag på maskinen og slukne.. Nogle der har en guide til at fange ens nas. Har skrevet ip adressen og mappen den skal finde |
|
![]() |
|
badealf ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-Februar-2011 Sted: DK Status: Offline Point: 8 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Når den har stået 5 min kan jeg bruge den igen uden at slukke for den..
|
|
![]() |
|
Copyright ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 62 |
Lidt forskelligt efter hvad nas du har? Når den hænger 5 min, er det fordi, at den ikke kan få adgang.
|
|
Rated R
Panasonic TH-50PX70, JBL HT-1 THX System, B&W 603, NAD216 THX, Onkyo TX-NR807B, Epson TW3200, Panasonic DMP-BD65, Xbox360, Dune Smart HD D1. |
|
![]() |
|
Sylvest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 894 |
Dune kræver som regel, at du angiver brugerid og password ved login, også selvom der ikke er nogen sikkerhed på din Nas.
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Hvilken type deling bruger du på NAS'en? NFS eller Samba?
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |