|
Dune HD HDTV 101 Bitstream |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
noob30 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 350 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-Juli-2012 kl. 23:03 |
Hej Recordere
Kan det virkelig passe at en Dune model 101 ikke kan bitstream DTS HD & True HD ? Har nogle MKV filer med disse lydformater og lyden hakker helt vildt ![]() Har også prøvet med BD iso filer med samme resultat
![]() Redigeret af noob30 - 18-Juli-2012 kl. 23:11 |
|
![]() |
|
Ottendahl ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-August-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 80 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er det kablet netværk? Eller USB hdd.
Jeg kører kablet net og NFS Via mymovies og har ikke nogle problemer? Har du opdateret firmware? |
|
![]() |
|
Ottendahl ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-August-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 80 |
http://www.mpcclub.com/forum/showthread.php?t=28097
Det har været lidt problemer ved høje bit streams, om det er løst ved jeg ikke. |
|
![]() |
|
noob30 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 350 |
Hej
Kører med sidste Beta udgave og enheden er kablet, har også læst på div. udenlanske fora som har samme probs ![]() Hvordan kan de sælge sådan noget skrammel ![]() Redigeret af noob30 - 19-Juli-2012 kl. 11:00 |
|
![]() |
|
Boost ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-September-2008 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 271 |
Så vidt jeg ved, er der ikke officiel support for HD lyd på de små enheder.
|
|
![]() |
|
Pony65 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1845 |
Bruger du HDMI |
|
![]() |
|
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
Min virker fint nok.
Er der speciel noget der skal testes af film. |
|
SVP03
|
|
![]() |
|
Pony65
Har desværre ikke den indstilling under Setup/Audio. SVP03 American Pie reunion MKV med DTS-HD hakker efter 3 min. Cleanskin MKV DTS-HD hakker This means war BD hakker Treasure island BD kører fint Undeworld Remux DTS-HD hakker Lockout Remux DTS-HD hakker osv osv.
|
|
![]() |
|
Vil du være sød og skrive dine indstillinger under Setup/Audio & Setup/Video ![]() Og hvilken firmware du kører med ?
Redigeret af noob30 - 19-Juli-2012 kl. 11:50 |
|
![]() |
|
Pony65 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1845 |
Under Audio:
Skal der stå Digital lydforbindelse: S/PDIF (HD lyd deaktiveret ) + Har du den sidste nye beta firmware installeret ?
|
|
![]() |
|
Kører med den sidste Beta Firmware 120608_1421_Beta
ved digital lydforbindelse har jeg kun 2 valg muligheder HDMI ( HD lyd aktiv ) HDMI ( HD lyd deaktiveret )
Redigeret af noob30 - 19-Juli-2012 kl. 12:01 |
|
![]() |
|
Nåå det ser åbenbart lidt sort ud med DTS HD & True HD på den lille maskine, hjemmesiden har også fjernet disse to lydformater under specification
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |