|
Dune HD Max ankommet til recordere.dk |
Besvar ![]() |
Side <1234 43> |
Forfatter | ||
kalt ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 56 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
/Morten
|
||
![]() |
||
osbech ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 889 |
|
Ser lækker ud, nogen der ved hvornår Dune HD Smart kommer på markedet?
|
||
![]() |
||
Schjelde ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 695 |
|
Det kan Base/Prime uden disk,så mon ikke HD kan.
|
||
Sony AF8 65
Onkyo 676 HDFury Vertex 2 ATV4K B&O A9 Sonos rundt i huset |
||
![]() |
||
justrace ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2009 Sted: Mindanao, Ph Status: Offline Point: 1490 |
|
![]() |
||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
![]() |
||
kalt ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 56 |
|
Hvad kan Base/Prime uden disk? Fungere med blæseren slukket?
/Morten
|
||
![]() |
||
Schjelde ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 695 |
|
base ja
prime har ikke
|
||
Sony AF8 65
Onkyo 676 HDFury Vertex 2 ATV4K B&O A9 Sonos rundt i huset |
||
![]() |
||
|
Det er forholdsvis korte indlæg, du skriver
![]() Hvis Dune HD Max kan køre uden blæser (når der ikke er disk i), og hvis dvb-c kommer til at spille, virker det umiddelbart som et rigtig giftigt produkt. Hvis man skal have blæseren kørende, er det en no-go herfra...
/Morten
|
||
![]() |
||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
|
Ansvarshavende redaktør.
||
![]() |
||
Cremericon ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 08-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 36 |
|
Hej Lars
Har kigget en del på dette Dune, da jeg kan læse mig til at den understøtter IPTV.
Er meget interesseret i at vide hvilke muligheder den giver.
Her tænker jeg på:
- Opsætninge af kanaler: De det bare en række IP adresse og tilhørende porte?
- Når man ser en "kanal" er det så muligt at vælge mellem de forskellige streams der bliver sendt(Undertekster og lyd)?
Ved du om det er muligt at styre Dune via en TCP forbindelse over LAN istedet for at bruge IR fjernbetjeningen?
Hilsen Steen
|
||
![]() |
||
|
Jeg ved heller ikke hvordan det kan virke. Der er ikke umiddelbart nogen tjenester tilgængelige herhjemme med IPTV. Jo, det er der, men de løsninger bruger deres egne bokse (eksempelvis TDC TV). Om der findes tjenester med IPTV som kan bruges igennem Dune HD ved jeg ikke. /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
||
![]() |
||
justrace ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2009 Sted: Mindanao, Ph Status: Offline Point: 1490 |
|
bnaa.dk muligvis? Kunne være ret interessant at vide da de er en af mine leverandører ar net.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 43> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |