|
Dune HD Max ankommet til recordere.dk |
Besvar ![]() |
Side <1 40414243> |
Forfatter | ||
----OR---- ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 787 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
BD ISO eller SD ISO ? Jeg har ingen BD ISO men på SD ISO har jeg intet lip sync problem af betydning. |
||
![]() |
||
@lex ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 242 |
|
Dune Remote v. 1.3 virker fremragende. Fjernbetjeningen er delt op på flere logiske sider, så knapperne er nemme at betjene og med iPhone/iTouch er der kommet lys på remoten, så Dune nu også kan betjenes i hjemmebio'ens mørke
![]() Man kan også bladre i menu'erne via Dune's display, men som nævnt, ikke særlig velegnet.
Men det er vel bare et spørgsmål om tid inden (TV)menuerne kommer på Dune Remote display.
|
||
![]() |
||
@lex ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 242 |
|
Hva' søren Binnerup, I har også udviklet "My Dune remote"
![]() Den må da også prøves.
|
||
![]() |
||
MATRIX ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-November-2008 Status: Offline Point: 265 |
|
Findes der en shortcut til at justerer lib sync via remoten uden og skal ind i setup osv. ?
De af jer der bruger zappiti, kan i godt afspille dvd isoér ? Jeg kan ikke gennem zappiti, men godt når jeg browser mig normalt frem til dem |
||
![]() |
||
justrace ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2009 Sted: Mindanao, Ph Status: Offline Point: 1490 |
|
Prøv det røde "A".
|
||
![]() |
||
justrace ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2009 Sted: Mindanao, Ph Status: Offline Point: 1490 |
|
Nå ja, pil op ned højre venstre til jostering. :)
|
||
![]() |
||
MATRIX ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-November-2008 Status: Offline Point: 265 |
|
Altså det røde A og så pil op ned højre venstre til justering ?
|
||
![]() |
||
Sylvest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 890 |
|
SD ISO. Jeg er i gang med at se den komplette Adam Dalglish serie (britisk midtfirser krimi serie med stereo lyd) og havde set første sæson med seneste non beta firmware og skiftede så til den ny beta, da jeg skulle se sæson 2. Her var der så meget lipsync at det krævede -0.33 i indstilling via den røde knap for at det faldt på plads. Jeg har efterfølgende skiftet tilbage til seneste non beta release af firmwaren og det virker som om at der stadig er lidt lipsync (på sæson 2) men ikke så meget som på beta firmwaren og ikke nok til at den røde knap kan fixe det. Nu sidder jeg hele tiden og kigger efter lipsync i stedet for at nyde serien :-( |
||
![]() |
||
theman7979 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Juli-2009 Status: Offline Point: 119 |
|
Hurtigt spørgsmål - hvordan er IR sensoren på HD MAX? Skal man pege direkte eller kan man pege på loftet og den reagerer stadig?
Hører gerne om erfaringer med både standard remote + harmony remotes.
Takker
|
||
![]() |
||
|
Der er kommet en ny firmware til download.
Jeg har endnu ikke set hvad den retter :) |
||
![]() |
||
shayera ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 50 |
|
Jeg har lige et spørgsmål eller 2,
såvidt jeg kan se i denne tråd, så kan HD Max boksen køre BluRay regionsfrit, eller i hvert fald skifte region, og dermed tillade mig at ha både Region A og B skiver uden brok. Er det korrekt opfattet ? Og gælder det også den søde lille HD smart B1 ? Er der ellers faldgruber jeg skal være opmærksom på ? WiFi ? Jeg har pt en Buttet PS3, og overvejer da at skifte den med noget andet, særligt hvis det kan afspille 'det hele' om man så kan sige |
||
--
Samsung UE49KS7005 Samsung UBD-K8500 Onkyo TX-NR636 |
||
![]() |
||
|
Jeg har en B1 og det er rigtigt at den er lille og sød. Folk siger altid, whaat, er det den lille boks der
der laver det :) Jeg er lidt usikker på om jeg har nogle BlueRay der ikke er region b, men jeg chekker det lige i aften. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 40414243> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |