|
Dune HD Max ankommet til recordere.dk |
Besvar ![]() |
Side <1 414243 |
Forfatter | ||
shayera ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 50 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Meget venligt..
Og ja, jeg synes også den ser ret fiks ud |
||
--
Samsung UE49KS7005 Samsung UBD-K8500 Onkyo TX-NR636 |
||
![]() |
||
123hansen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4 |
|
Det kunne jeg også godt tænke mig at vide...
Tak til recorder.dk Redigeret af 123hansen - 11-August-2011 kl. 22:20 |
||
![]() |
||
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
|
|
||
SVP03
|
||
![]() |
||
tenergy 05fx ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Maj-2011 Sted: Kolding, Danmar Status: Offline Point: 61 |
|
Jeg overvejer lidt denne Dune HD max.
1. Er der en bedre model på trapperne ? Asus BDS-700 ? 2. Hvor meget larmer blæseren i HD MAX ? har en PS3 Slim om den er virkelig slem !! 3. Der er en del Blu ray afspillere på vej som påstår at de kan streame en del forskellige formater, er de noget værd eller er det bare salgsgas ? Jeg har bare brug for en "lydløs" streaming mulighed som både kan afspille dvd/bluray skiver og streame div. formater fra pc. Den skal helst kunne streame avchd / bluray iso + alle de gængse formater. Den skal også meget gerne kunne afspille fra en USB HDD. Kan se at Popcorn Hour er på vej med en C-300 er der nogen der har hørt om den og evt. sammenlignet med Asus BD-700 På forhånd tak. Søren. |
||
![]() |
||
----OR---- ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 787 |
|
|
||
![]() |
||
tenergy 05fx ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Maj-2011 Sted: Kolding, Danmar Status: Offline Point: 61 |
|
|
||
![]() |
||
|
Jeg har min PS3 stående i et åbent skab, vil det give problemer med varme udviklingen at slukke for blæseren ?
Hvordan slukker man for blæseren ? Hvor meget larmer blæseren når den kører (db) ? Hvad med de andre typer er der nogen der har erfareringer med den og lige ledes med dem på vej er der noget info omkring dem ? Hvad med mine andre spørgsmål er der nogen der kan besvare dem ? Tak for jeres hjælp.
|
||
![]() |
||
M!NGO ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 132 |
|
Blæseren styres inde fra system menuen
|
||
M!NGO
- Imac 27" - 2x aTV2 - Iphone5 - Ipad2 - Ipad Mini - - 2xWDTV Live 3g - QNAP TS-509 5x3TB - |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 414243 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |