|
Dune Hd max, det nye chipset ? |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
tenergy 05fx ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Maj-2011 Sted: Kolding, Danmar Status: Offline Point: 61 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
MM Vision oplyste mig om at det er 8646 chippen der kommer i den nye version. Den kommer i andet kvartal marts-juni
![]() |
||
Panasonic PZ 85 42"
Marantz HDMI Receiwer. Dune hd smart d1 |
||
![]() |
||
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
|
Hvad er det xbmc kan som mymovies ikke kan. Er først lige begyndt at køre mymovies fra i mandags og har ikke prøvet andet. Det med fjernbetjeningen kan skyldes min lyddøde sorte biograf. Men stadig dårlige end dem til de andre ting der står i rack. Det fede ved den er især ipadstyringen af din dune, som ingen andre vel kan eller ? Redigeret af SVP03 - 06-Januar-2012 kl. 17:34 |
||
SVP03
|
||
![]() |
||
MaXer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-September-2007 Sted: København S Status: Offline Point: 1966 |
|
På min Dune TV 101 skal man også pege meget direkte på den med fjernbetjeningen, så det er ikke pga. rummet.
Menuen på selve Dune systemet er fin nok, men det går helt vildt langsomt i Zappiti. yaDIS er bedre her, men stadig ikke helt godt nok. Ved ikke om en hurtigere chip kan hjælpe på det, da det nok også har noget med netværket og 3.-parts programmet at gøre, men håber på det.
|
||
![]() |
||
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
|
Det med fjernbeetjeningen er på en max.
Mymovies kører fint på max og 101. Har i husket at slå hurtig netadgang til eller hvad det hedder. |
||
SVP03
|
||
![]() |
||
MaXer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-September-2007 Sted: København S Status: Offline Point: 1966 |
|
Jeg kan ikke bruge den gratis udgave af MyMovies til noget, desværre. Ville gerne prøve det. Men jeg kan ikke sammenligne hastigheden med Zappiti og yaDIS når jeg kun kan tilføje 50 titler. Zappiti og yaDIS kørte fint og relativt hurtigt til at starte med, bare med et par film. Men blev hurtigt en del langsommere.
Edit: Fast SMB og network er slået til, forresten. Redigeret af MaXer - 06-Januar-2012 kl. 18:47 |
||
![]() |
||
|
Hmm er det ikke kun ipad version der koster 42,-
|
||
SVP03
|
||
![]() |
||
|
Jeg hentede gratis-versionen til mac. Den scrapede også vildt ringe. Fandt ikke halvdelen af titlerne. Jeg har en virtual windows til Zappiti og yaDIS, kan være jeg skal prøve mymovies derfra. Er det ikke begrænset hvor mange titler man kan tilføje i windows-versionen? Der er jo det der point-system.
|
||
![]() |
||
|
Har kun collection manager og ipad pro.
Har godt set det med point, men den har ikke bedt om nogen endnu til det jeg bruger den til. Men hvis der er gratis prøveperiode har jeg ikke lige set det nogen steder. |
||
SVP03
|
||
![]() |
||
|
Hov, fik vist blandet lidt rundt på MyMovies og DuneX (som er til mac). DuneX var sindssygt dårlig til at scrape, MyMovies har begrænsningen. Der er desuden det med MyMovies, at der skal hver film ligge i sin egen mappe, det gør mine ikke. Man kan vælge om filmene ligger i egen mappe eller ej, men man kan ikke få lov til at vælge den uden mapper... meget skidt, synes jeg...
|
||
![]() |
||
|
Der sikkert fordele og ulemper.
Jeg har bare rippet min film med dvdfab, og de ligger på NAS med en mappe jeg har navngivet, Den fandt 80% af cover. Med mindre det pludseligt koster penge. Beholder jeg det, alene grundet ipad app. |
||
SVP03
|
||
![]() |
||
bomndk ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Status: Offline Point: 422 |
|
@MaXer
Jeg mener at jeg andetsteds har læst at der findes programmer som kan oprette underkataloger og flytte film filer ned i disse. Det kan være at du kan bruge et af dem? |
||
Mvh
Bo |
||
![]() |
||
|
Det er ikke fordi jeg ikke kan, men nu er de alle indekseret og scrapet som de er i Zappiti og yaDIS. Hvis jeg rykker alt ind i undermapper skal jeg lave det hele om. Plus, jeg synes det er federe/nemmere at have dem som de er, så jeg har ikke lyst til at have dem i undermapper hvis det kan undgåes.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |