recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Dune Hd Max mangler lidt guldkorn
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Dune Hd Max mangler lidt guldkorn

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Theilo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Marts-2010
Sted: Horsens,Danmark
Status: Offline
Point: 1226
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Theilo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Dune Hd Max mangler lidt guldkorn
    Sendt: 22-Juni-2014 kl. 13:08
Har lige fået sådan en i huset til at afløse wd tv live gen3.

Jeg har rodet lidt med den og har efterfølgende disse små problemer, som jeg håber i kan hjælpe mig med.

Mappe struktur : Alle film ligger i hver sin mappe, men i dune menu roder det med mapper og film (er det pga forskellige formater?)

Kan man tilføje andre skins end dem der er standard (evt zappiti)?

Jeg har foreløbig prøvet mymovies og fungerer egentligt fint, men alle film jeg har er lavet med thumbnail og coverarts i forvejen, kan den vise det istedet for? (lidt nemmere for ungerne, da de ikke kan læse endnu)
Skifter tit film ud på harddiskene så skal hele tiden sørge for at mymovies bliver opdateret på harddisken.

Er der nogen der har et bud på en kombatibel intern harddisk.
Har prøvet 2 forskellige og de kommer ikke frem uanset hvad format de er formateret i inden.
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
Til top
xalodogan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-August-2010
Point: 549
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér xalodogan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2014 kl. 22:57
Jeg mener ikke du bare kan smide en hdd i forvente at se indhold fra den. Den skal formateres i Dune maskinen og derefter smider du dine film via USB til den. 
Til top
Theilo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Marts-2010
Sted: Horsens,Danmark
Point: 1226
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Theilo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2014 kl. 23:20
Problemet er at jeg ikke kan se/finde harddisken inde i dune menu uanset om der er noget på eller ej.
Jeg har prøvet at koble den til via usb, men den vil ikke formatere hdd.

Alternativt var at køre en Linux live cd og formatere den i ext3, og se om det vil virke
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu