|
Dune Hd Max mangler lidt guldkorn |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Theilo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Marts-2010 Sted: Horsens,Danmark Status: Offline Point: 1226 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-Juni-2014 kl. 13:08 |
Har lige fået sådan en i huset til at afløse wd tv live gen3.
Jeg har rodet lidt med den og har efterfølgende disse små problemer, som jeg håber i kan hjælpe mig med. Mappe struktur : Alle film ligger i hver sin mappe, men i dune menu roder det med mapper og film (er det pga forskellige formater?) Kan man tilføje andre skins end dem der er standard (evt zappiti)? Jeg har foreløbig prøvet mymovies og fungerer egentligt fint, men alle film jeg har er lavet med thumbnail og coverarts i forvejen, kan den vise det istedet for? (lidt nemmere for ungerne, da de ikke kan læse endnu) Skifter tit film ud på harddiskene så skal hele tiden sørge for at mymovies bliver opdateret på harddisken. Er der nogen der har et bud på en kombatibel intern harddisk. Har prøvet 2 forskellige og de kommer ikke frem uanset hvad format de er formateret i inden. |
|
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
|
|
![]() |
|
xalodogan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-August-2010 Status: Offline Point: 549 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg mener ikke du bare kan smide en hdd i forvente at se indhold fra den. Den skal formateres i Dune maskinen og derefter smider du dine film via USB til den.
|
|
![]() |
|
Theilo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Marts-2010 Sted: Horsens,Danmark Status: Offline Point: 1226 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Problemet er at jeg ikke kan se/finde harddisken inde i dune menu uanset om der er noget på eller ej.
Jeg har prøvet at koble den til via usb, men den vil ikke formatere hdd. Alternativt var at køre en Linux live cd og formatere den i ext3, og se om det vil virke |
|
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |