|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jack1234 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-November-2010 Status: Offline Point: 3 |
![]() Sendt: 27-November-2010 kl. 18:41 |
Hej Alle,
Jeg formoder at der er en del som via. fælles-køb her på siden har erhvervet sig en Dune HD Max her det sidste stykke tid, jeg er selv en af dem :o) En af de ting jeg hurtig fandt ud af var at den manual der følger med + den som findes på deres hjemmeside ikke er særlig uddybende hvad angår opsætning mm. Ideen med denne tråd er at stille spørgsmål til brug og opsætning, således at andre kan komme med deres input og forhåbentligt kan skabe en bedre oplevelse for alle som har denne multimedie afspiller. Man er også velkommen til at skrive hvis man har tips eller tricks man ønsker at dele med fællesskabet. For mit vedkomende er jeg mest interesseret i at høre om 3. parts programmer der kan være med til at højne den grafiske oplevelse ved brug af afspilleren. Tip og Tricks programmet EXT2FSD (http://www.ext2fsd.com/) Med dette lille program er det muligt at tage en hardisk som er formatteret i afspilleren EXT02/EXT03 og montere i sin Windows pc, hvorefter indhold kan læses og editeres. Dette er betydeligt hurtigere en brug af netværksforbindelsen. (også beskrevet i anden tråd) |
|
![]() |
|
Silenty ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 59 |
![]() |
Hey..
Jeg er desværre rendt ind i et problem med at komme i kontakt med min pc. Jeg har prøvet med normal filesharing, smb, windows 7 build-in mediashare og nu os xmbc men når jeg kommer i kontakt med min computer når jeg kører win 7 build-in mediashare eller xmbc kan jeg ikke se de filer jeg har delt. Jeg har prøvet næsten alle guides jeg har fundet på nettet. Så vil hører om jeres erfaringer? |
|
![]() |
|
Jacob_Hesse ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 81 |
![]() |
Hej
![]() Jeg har også haft/har netværksproblemer. Jeg kunne ikke se mine shared folders fra min dune efter den har været sat på standby eller slukket. En løsning jeg fandt, var at genstarte min router, hvor jeg så igen kunne se min shared folders. Jeg lavede så en genvej til den shared folders jeg skulle bruge i hoved menuen. Og nu kan jeg hele tiden komme i kontakt med den folder jeg skal bruge også selvom jeg ikke kan finde den i netværksbroweren. Jeg bruger desuden zappiti til at generere mit UI. Syntes fungere rigtigt godt. www.zappiti.com |
|
![]() |
|
jack1234 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-November-2010 Status: Offline Point: 3 |
![]() |
Har lige lagt zappiti på min DUNE og det ser ud til at virke fint
![]() Findes der noget tilsvarende til ens musik samling?
|
|
![]() |
|
nitrotg ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1368 |
![]() |
famdt du en løsning..? Min gider heller ikke finde den folder jeg har delt på win7
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |