recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Dune HD max tips og tricks
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDune HD max tips og tricks

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jack1234 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 26-November-2010
Status: Offline
Point: 3
Direkte link til dette indlæg Emne: Dune HD max tips og tricks
    Sendt: 27-November-2010 kl. 18:41
Hej Alle,

Jeg formoder at der er en del som via. fælles-køb her på siden har erhvervet sig en Dune HD Max her det sidste stykke tid, jeg er selv en af dem :o) 

En af de ting jeg hurtig fandt ud af var at den manual der følger med + den som findes på deres hjemmeside ikke er særlig uddybende hvad angår opsætning mm.

Ideen med denne tråd er at stille spørgsmål til brug og opsætning, således at andre kan komme med deres input og forhåbentligt kan skabe en bedre oplevelse for alle som har denne multimedie afspiller. Man er også velkommen til at skrive hvis man har tips eller tricks man ønsker at dele med fællesskabet.

For mit vedkomende er jeg mest interesseret i at høre om 3. parts programmer der kan være med til at højne den grafiske oplevelse ved brug af afspilleren.

Tip og Tricks 
programmet EXT2FSD (http://www.ext2fsd.com/)
Med dette lille program er det muligt at tage en hardisk som er formatteret i afspilleren EXT02/EXT03 og montere i sin Windows pc, hvorefter indhold kan læses og editeres. Dette er betydeligt hurtigere en brug af netværksforbindelsen. (også beskrevet i anden tråd)

Til top
Silenty Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 31-Maj-2009
Sted: Denmark
Point: 59
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2010 kl. 19:12
Hey..

Jeg er desværre rendt ind i et problem med at komme i kontakt med min pc. Jeg har prøvet med normal filesharing, smb, windows 7 build-in mediashare og nu os xmbc men når jeg kommer i kontakt med min computer når jeg kører win 7 build-in mediashare eller xmbc kan jeg ikke se de filer jeg har delt.
Jeg har prøvet næsten alle guides jeg har fundet på  nettet. Så vil hører om jeres erfaringer?
Til top
Jacob_Hesse Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 24-Februar-2007
Point: 81
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2010 kl. 19:40
HejSmile

Jeg har også haft/har netværksproblemer. Jeg kunne ikke se mine shared folders fra min dune efter den har været sat på standby eller slukket.

En løsning jeg fandt, var at genstarte min router, hvor jeg så igen kunne se min shared folders. Jeg lavede så en genvej til den shared folders jeg skulle bruge i hoved menuen. Og nu kan jeg hele tiden komme i kontakt med den folder jeg skal bruge også selvom jeg ikke kan finde den i netværksbroweren.

Jeg bruger desuden zappiti til at generere mit UI. Syntes fungere rigtigt godt.  www.zappiti.com

Til top
jack1234 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 26-November-2010
Point: 3
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2010 kl. 23:12
Har lige lagt zappiti på min DUNE og det ser ud til at virke fint Smile

Findes der noget tilsvarende til ens musik samling?
Til top
nitrotg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Maj-2007
Point: 1368
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2011 kl. 13:51
famdt du en løsning..? Min gider heller ikke finde den folder jeg har delt på win7
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu