|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Silenty ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 59 |
![]() Sendt: 05-December-2010 kl. 09:16 |
Hey.
Nu da jeg som tidligere ejer af en wd tv live hd boks er skiftet til en Dune HD Max, håbede jeg på at jeg kunne få samme visning af "Film menu" eller "Film udvalg" når jeg browser rundt på en hdd.. Jeg kan se at det kan lade sig gøre når man kører det fra en NAS men kan det også lade sig gøre fra en HDD os? :D ![]() |
|
![]() |
|
justrace ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2009 Sted: Mindanao, Ph Status: Offline Point: 1490 |
![]() |
Ja, jeg har lavet et indlæg om det tidligere. Kan ikke lige finde tid til at lede da jeg er på vej ud af døren, men søg efter en tråd om Dune Base eller Prime.
|
|
![]() |
|
Sylvest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 894 |
![]() |
Det kan det godt, de programmer som laver 'film menuer' er som regel ligeglade med om filerne ligger på NAS eller HDD. Dune er kompatibel med flere 3. parts programmer som kan lave 'film menuer'. Fx. Zappiti (http://www.zappiti.com/) og Tvixie (http://tvixie.com/) |
|
![]() |
|
Silenty ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 59 |
![]() |
Men de du viser der, er jo 3. parts apps som skal streames via netværket? Jeg tænkte på den hdd som man bare lige smider i, om det er muligt at få den til at se ud på samme måde..? |
|
![]() |
|
![]() |
Okay, det vil jeg prøve, tak :D |
|
![]() |
|
![]() |
Findes der et program til at skaffe thumbnails i den korrekte størrelse samt background i 1920x1080? :D
EDIT: Fandt så ud af at jeg jo sagtens kan bruge ThumbGen igen, bare ændre lidt i pixelsizes :D Redigeret af Silenty - 05-December-2010 kl. 12:07 |
|
![]() |
|
Sylvest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 894 |
![]() |
Du kan jo prøve Zappiti det henter thumbnails og baggrunde fra Tmdb
|
|
![]() |
|
![]() |
Syntes jeg har bøvlet noget med zappiti nu, og kan godt finde billeder og lave det hele klart.. Men hvordan for jeg alt medover i de mapper hvor filmene nu engang ligger?
Altså thumbnail + background + teksten osv hvor thumbnailen vises? |
|
![]() |
|
![]() |
Der er en knap i øverste højre hjørne: export to 'dune den eksporterer materialet til det share du har angivet. Zappiti lægger ikke filer ud i de enkelte mapper. Vil du ha' det så prøv tvixie
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |