|
Dune HD Max / YaDIS / ISO problemer |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Rollen75 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-September-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 103 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-Marts-2012 kl. 14:16 |
Jeg har lige erhvervet mig en Dune HD Max og hvade tænkt mig at bruge YaDIS på den. Men hvordan får jeg Dune til at se YaDIS? Den siger også, hvis jeg prøver at se en dvd.iso fil, at filen ikke understøttes? Kører filer fra en NAS disk. Den kan sagtens afspille mkv. avi. og så videre. Kan man bruge et SD kort som system hukommelse eller skal det være et USB stick? Skal lige siges at jeg er meget grøn i det her.
|
|
![]() |
|
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Man kan godt bruge SD kort.
Her er en fin guide til opsætning ![]() |
|
![]() |
|
Rollen75 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-September-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 103 |
Ja, den har jeg været igennem, men den hjælper ikke rigtig med opsætningen af Dune og for den sags skyld min synology ds710+.
Har dog fundet ud af at jeg skal bruge smb adresser. Men kan ikke rigtig finde den rigtige adresse. Kan finde YaDIS programmet på NAS disken og få det til at køre, men den kan ikke afspille filmene.
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Hvis du får det til at køre, så må du gerne poste beskrivelsen her. Jeg havde tænkt mig at gå efter en Dune Smart når konen engang har glemt, at jeg har brugt penge på en ny NAS, men hvis Yadis ikke bare lige kan sættes op, så hopper jeg nok på noget andet i stedet.
Edit: Jeg kan se at andre har problemer hvis Yadis gemmes på NAS'en. Gemmer du den på SD-kortet? Redigeret af Yakken - 26-Marts-2012 kl. 21:37 |
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
Boffer24 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 885 |
Du kan sagtens lægge Yadis på din NAS. Det har fungeret fint for mig på en Qnap.
Og den kan også uden problemer afspille ISO filer. Du skal navigere hen til Yadis på din NAS via din Dune og tilføje Yadis til favoritter. Så vil den ligge i startmenuen så du ikke skal gøre det hver gang. PM mig hvis du ikke får det til at virke så kan jeg lige kigge forbi og hjælpe dig nu hvor jeg har solgt den til dig :-) Du behøver ikke noget intern hukommelse for at få det her til at virke.
|
|
![]() |
|
Jeg prøver lige at rode med lidt adgang til NAS og hvis det ikke virker så kontakter jeg dig lige.
|
|
![]() |
|
bird ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 16-December-2004 Status: Offline Point: 296 |
Jeg kender ikke Yadis, men bruger Zappiti med succes sammen med Synology NAS
|
|
![]() |
|
Så fik jeg endelig tid til at skrive.
Det var i virkeligeheden ikke noget stort problem.
Problemet lå i stien til NAS, samt adgang til NAS.
Det er rettet og nu virker det bare.
|
|
![]() |
|
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
Fedt du har fået det til at virke
![]() |
|
![]() |
|
Giffel ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-November-2007 Sted: Haderslev, DK Status: Offline Point: 1221 |
Kunne man få dig til at skrive hvordan du fik det løst? Har nemlig samme problem og næsten samme setup. Jeg kan fint finde Yadis på min Dune, men når jeg skal afspille en film skriver den noget med forkert/ukorrekt URL. |
|
LG OLED C1 77" Denon AVR-X2800H Synology DS916+ ATV 4K 3. gen |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |