recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Dune HD Max
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Dune HD Max

Besvar Besvar Side  <1234 5>
Forfatter
Besked
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4172
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SVP03 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2011 kl. 20:41
At undertekster kan flyttes op eller helt ned til kanten af billede.
SVP03
Til top
tenergy 05fx Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-Maj-2011
Sted: Kolding, Danmar
Point: 61
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tenergy 05fx Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2011 kl. 20:58
Okay nu forstår jeg ..Clap
er det en drømme maskine elelr er der mange andre lign. muligheder ?
Panasonic PZ 85 42"
Marantz HDMI Receiwer.
Dune hd smart d1
Til top
M!NGO Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 22-April-2009
Point: 132
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér M!NGO Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2011 kl. 21:49
Jeg har selv en Dune HD max, og den kører alt jeg smidder efter den

den er støjfri, selv med en HD i den, og den bli'r ikke varm

Alt hvad du skal gøre på Win7 er at dele de mapper du gerne vil have Dune skal afspille
derefter søger du på Dune'e i netværk efter dem, lige ud af landevejen

Jeg har installeret Mymovies på Dune'n og nu kommer der så Cover og Info frem på hver film

Det blir ikke nemmere...

Der ud over har jeg 2 stk WDTV live (3.g), 1 AppleTV (2.gen) samt 2 Win7 mediecenter

Konen/ungerne kan finde ud af Dune'n og WMC
samt at min 3. årige datter bruger vores Ipad2 til at starte film på Dune'n
M!NGO
- Imac 27" - 2x aTV2 - Iphone5 - Ipad2 - Ipad Mini -

- 2xWDTV Live 3g - QNAP TS-509 5x3TB -
Til top
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SVP03 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2011 kl. 00:00
Kan du ikke kort smide link og kort beskrivelse på mymovieS.
SVP03
Til top
pallemann Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 06-Februar-2010
Sted: Danmark
Point: 273
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pallemann Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2011 kl. 16:37
Oprindeligt skrevet af M!NGO M!NGO skrev:

Jeg har selv en Dune HD max, og den kører alt jeg smidder efter den

den er støjfri, selv med en HD i den, og den bli'r ikke varm

Alt hvad du skal gøre på Win7 er at dele de mapper du gerne vil have Dune skal afspille
derefter søger du på Dune'e i netværk efter dem, lige ud af landevejen

Jeg har installeret Mymovies på Dune'n og nu kommer der så Cover og Info frem på hver film

Det blir ikke nemmere...

Der ud over har jeg 2 stk WDTV live (3.g), 1 AppleTV (2.gen) samt 2 Win7 mediecenter

Konen/ungerne kan finde ud af Dune'n og WMC
samt at min 3. årige datter bruger vores Ipad2 til at starte film på Dune'n

Det lyder spændende, men kan du fortælle mig om du mener der forskel på mymovies og zapppiti ?

Vil du anbefale den ene frem for den anden, jeg troede ikke My movies kunne styres fra en iPad?

Har du en vejledning til hvordan dette sættes op?

Palle
Til top
pallemann Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 06-Februar-2010
Sted: Danmark
Point: 273
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pallemann Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2011 kl. 16:45
Oprindeligt skrevet af tenergy 05fx tenergy 05fx skrev:

Okay nu forstår jeg ..Clap
er det en drømme maskine elelr er der mange andre lign. muligheder ?

Til dit svar kan jeg kun dele min efaring på DUNE og popcorn.

Jeg har 1. stk C200 og 2 stk. dune.

Jeg startede med popcorn c200 for af afprøve denne.

Dune koster lidt mere, men jeg kan se dune er bedre kvalitetsprodukt, jeg har været lidt uheldig med min popcorn hvor antenne til modtagelsen af fjernbetjening stået af men hvor jeg fik en ny UB, så servicen er iorden hos sybas. Men lige nu har jeg ikke rigtig mening om det ene er bedre end det andet.

Plus på popcorn er den fjernbejening kan styres fra andet rum og ny har de 3D

Dune har IR betjening og ikke 3D på deres software, det ikke lykkes mig af afspille 3D rip via min Dune, der tror jeg popcorn er lidt foran.

Til top
tenergy 05fx Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-Maj-2011
Sted: Kolding, Danmar
Point: 61
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tenergy 05fx Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2012 kl. 12:29
Jeg synes at HD Max lyder meget interessant.
Er der nogen der kan kommentere på kvaliteten af blu ray drevet ?
Er det på højde med en stationær afspiller og hvordan god er billed / lys ved afspilning fra Blu ray drevet ?

Søren.
Panasonic PZ 85 42"
Marantz HDMI Receiwer.
Dune hd smart d1
Til top
M!NGO Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 22-April-2009
Point: 132
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér M!NGO Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2012 kl. 12:56
Oprindeligt skrevet af pallemann pallemann skrev:

Det lyder spændende, men kan du fortælle mig om du mener der forskel på mymovies og zapppiti ?

Vil du anbefale den ene frem for den anden, jeg troede ikke My movies kunne styres fra en iPad?

Palle

Zappiti er meget nemt at sætte op, der køres en .exe fil og man trykker sådanset bare "NEXT" nogle gange  ;-)

MyMovies bruger deres MovieCollection Manager, og der vælger man at gemme meta-data index for Dune og så hvor man har filmene liggende.

Jeg kan bedst lige MyMovies da den gemmer meta-data på dansk, det gør at knægten her i huset har nemmere ved at læse det, samt at vi har sat den til at gemme titlerne på Dansk og ikke org. sprog.

Til Ipad har vi installeret App'en og i den er der inkluderet fjernbetjening til bl.a Dune
M!NGO
- Imac 27" - 2x aTV2 - Iphone5 - Ipad2 - Ipad Mini -

- 2xWDTV Live 3g - QNAP TS-509 5x3TB -
Til top
FPP Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 27-Juli-2010
Point: 284
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér FPP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2012 kl. 15:38
Oprindeligt skrevet af Copyright Copyright skrev:

Det er lidt ærgerligt, at den ikke kan ændre opløsning i forhold til det medie man afspiller :-(

Man skal selv ændre 1080p 24 eller 1080p 23976, 720p osv

auto tager bare efter skærmens standard indstilling :-(

Min B1 skifter uden problemer mellem både opløsning og opdaterings frekvens automatisk, alt efter kilden.

Måske det er problemer i forhold til dit tv.
Til top
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SVP03 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2012 kl. 17:40
Oprindeligt skrevet af M!NGO M!NGO skrev:

Oprindeligt skrevet af pallemann pallemann skrev:

Palle

Zappiti er meget nemt at sætte op, der køres en .exe fil og man trykker sådanset bare "NEXT" nogle gange  ;-)

MyMovies bruger deres MovieCollection Manager, og der vælger man at gemme meta-data index for Dune og så hvor man har filmene liggende.

Jeg kan bedst lige MyMovies da den gemmer meta-data på dansk, det gør at knægten her i huset har nemmere ved at læse det, samt at vi har sat den til at gemme titlerne på Dansk og ikke org. sprog.

Til Ipad har vi installeret App'en og i den er der inkluderet fjernbetjening til bl.a Dune

Nu har jeg lagt den app ind.
Hvordan tilføjer man stien i collection maneger ?
SVP03
Til top
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SVP03 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2012 kl. 19:28
----

Redigeret af SVP03 - 01-Januar-2012 kl. 20:02
SVP03
Til top
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SVP03 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2012 kl. 20:03
Hvordan får man mymovies ned som program på sin Dune
SVP03
Til top

Besvar Besvar Side  <1234 5>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu