|
Dune HD Max |
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Forfatter | ||
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
At undertekster kan flyttes op eller helt ned til kanten af billede.
|
||
SVP03
|
||
![]() |
||
tenergy 05fx ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Maj-2011 Sted: Kolding, Danmar Status: Offline Point: 61 |
|
Okay nu forstår jeg ..
![]() er det en drømme maskine elelr er der mange andre lign. muligheder ?
|
||
Panasonic PZ 85 42"
Marantz HDMI Receiwer. Dune hd smart d1 |
||
![]() |
||
M!NGO ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 132 |
|
Jeg har selv en Dune HD max, og den kører alt jeg smidder efter den
den er støjfri, selv med en HD i den, og den bli'r ikke varm Alt hvad du skal gøre på Win7 er at dele de mapper du gerne vil have Dune skal afspille derefter søger du på Dune'e i netværk efter dem, lige ud af landevejen Jeg har installeret Mymovies på Dune'n og nu kommer der så Cover og Info frem på hver film Det blir ikke nemmere... Der ud over har jeg 2 stk WDTV live (3.g), 1 AppleTV (2.gen) samt 2 Win7 mediecenter Konen/ungerne kan finde ud af Dune'n og WMC samt at min 3. årige datter bruger vores Ipad2 til at starte film på Dune'n
|
||
M!NGO
- Imac 27" - 2x aTV2 - Iphone5 - Ipad2 - Ipad Mini - - 2xWDTV Live 3g - QNAP TS-509 5x3TB - |
||
![]() |
||
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
|
Kan du ikke kort smide link og kort beskrivelse på mymovieS.
|
||
SVP03
|
||
![]() |
||
pallemann ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 273 |
|
Det lyder spændende, men kan du fortælle mig om du mener der forskel på mymovies og zapppiti ? Vil du anbefale den ene frem for den anden, jeg troede ikke My movies kunne styres fra en iPad? Har du en vejledning til hvordan dette sættes op? Palle
|
||
![]() |
||
pallemann ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 273 |
|
Til dit svar kan jeg kun dele min efaring på DUNE og popcorn. Jeg har 1. stk C200 og 2 stk. dune. Jeg startede med popcorn c200 for af afprøve denne. Dune koster lidt mere, men jeg kan se dune er bedre kvalitetsprodukt, jeg har været lidt uheldig med min popcorn hvor antenne til modtagelsen af fjernbetjening stået af men hvor jeg fik en ny UB, så servicen er iorden hos sybas. Men lige nu har jeg ikke rigtig mening om det ene er bedre end det andet. Plus på popcorn er den fjernbejening kan styres fra andet rum og ny har de 3D Dune har IR betjening og ikke 3D på deres software, det ikke lykkes mig af afspille 3D rip via min Dune, der tror jeg popcorn er lidt foran. |
||
![]() |
||
tenergy 05fx ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Maj-2011 Sted: Kolding, Danmar Status: Offline Point: 61 |
|
Jeg synes at HD Max lyder meget interessant.
Er der nogen der kan kommentere på kvaliteten af blu ray drevet ? Er det på højde med en stationær afspiller og hvordan god er billed / lys ved afspilning fra Blu ray drevet ? Søren.
|
||
Panasonic PZ 85 42"
Marantz HDMI Receiwer. Dune hd smart d1 |
||
![]() |
||
M!NGO ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 132 |
|
Zappiti er meget nemt at sætte op, der køres en .exe fil og man trykker sådanset bare "NEXT" nogle gange ;-) MyMovies bruger deres MovieCollection Manager, og der vælger man at gemme meta-data index for Dune og så hvor man har filmene liggende. Jeg kan bedst lige MyMovies da den gemmer meta-data på dansk, det gør at knægten her i huset har nemmere ved at læse det, samt at vi har sat den til at gemme titlerne på Dansk og ikke org. sprog. Til Ipad har vi installeret App'en og i den er der inkluderet fjernbetjening til bl.a Dune
|
||
M!NGO
- Imac 27" - 2x aTV2 - Iphone5 - Ipad2 - Ipad Mini - - 2xWDTV Live 3g - QNAP TS-509 5x3TB - |
||
![]() |
||
FPP ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Juli-2010 Status: Offline Point: 284 |
|
Min B1 skifter uden problemer mellem både opløsning og opdaterings frekvens automatisk, alt efter kilden. Måske det er problemer i forhold til dit tv.
|
||
![]() |
||
|
Nu har jeg lagt den app ind. Hvordan tilføjer man stien i collection maneger ? |
||
SVP03
|
||
![]() |
||
|
----
Redigeret af SVP03 - 01-Januar-2012 kl. 20:02 |
||
SVP03
|
||
![]() |
||
|
SVP03
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |