|
Dune HD Max |
Besvar ![]() |
Side <12345> |
Forfatter | |||
FPP ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Juli-2010 Status: Offline Point: 284 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Ved nærmere eftersyn kan jeg se at det ikke nødvendigvis er tilfældet ved mkv filer. Det virker dog fint ved BD og DVD.
|
|||
![]() |
|||
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
||
Jeg fik det Mymovies til at spille.
Det er f.. Smart. Man sidder bare med sin ipad og vælger filmen og trykker afspil. Din dune skal bare være tændt så starter den selv filmen. Hvordan den lige klarer det kan jeg ikke regne ud, Der ligger jo kun et mymovies mappestruktur på min NAS. Så mymovies kan klart anbefales til de medieafspillere det understøtter. |
|||
SVP03
|
|||
![]() |
|||
M!NGO ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 132 |
||
M!NGO
- Imac 27" - 2x aTV2 - Iphone5 - Ipad2 - Ipad Mini - - 2xWDTV Live 3g - QNAP TS-509 5x3TB - |
|||
![]() |
|||
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
||
Linket har jeg set,
Mangler kun at få det mymovies ikon ind på Dune, Nu har jeg bare tilføjet mymovies mappen som favorit. Når man så vælger den kommer mymovies menuen frem. |
|||
SVP03
|
|||
![]() |
|||
||
Lige en tilføjelse. ud fra hvad der står på et fora jeg fandt er den nye Dune TV 101 vel sammenlignlig med WD TV Live m.m.
Og den skulle man kunne køre Mymovies på, den kan vel så også køre 1080P23,97 ud. ??
Redigeret af SVP03 - 02-Januar-2012 kl. 09:08 |
|||
SVP03
|
|||
![]() |
|||
MaXer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-September-2007 Sted: København S Status: Offline Point: 1966 |
||
Dune TV 101 kan kun decode HD-lydformaterne til stereo PCM. Ellers er det en ganske fin lille boks, og den kan skifte framerate automatisk
|
|||
![]() |
|||
Copyright ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 62 |
||
Jeg har en Dune HD D1 og bruger den udelukkende til mkv. og skal vælge billed format hver gang. Måske den bliver forvirret af, at den er tilsluttet onkyo receiver "passthrough" og derfra til en hdmi splitter til henholdsvis Panasonic 720p plasma og epson 1080p projektor |
|||
Rated R
Panasonic TH-50PX70, JBL HT-1 THX System, B&W 603, NAD216 THX, Onkyo TX-NR807B, Epson TW3200, Panasonic DMP-BD65, Xbox360, Dune Smart HD D1. |
|||
![]() |
|||
MaXer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-September-2007 Sted: København S Status: Offline Point: 1966 |
||
Hmm, nu du siger det, så har jeg ikke checket om det fungerer. Muligheden er der under opsætning for passthrough, men har læst et sted at det ikke fungerer med mkv.
Edit: Ja, det har jeg jo så læst lidt højere oppe på denne side. ![]() Redigeret af MaXer - 02-Januar-2012 kl. 19:35 |
|||
![]() |
|||
||
Min står til 1080p24 og så 24/50/60 hz længere nede,
Og den sender da både 23,97 og 24 hz ud alt efter filmen. |
|||
SVP03
|
|||
![]() |
|||
||
Så er H1 billigste Dune mulighed med fuld lyd. D1 koster jo 300,- mere for et display. Redigeret af SVP03 - 02-Januar-2012 kl. 19:35 |
|||
SVP03
|
|||
![]() |
|||
||
Jo jo, der er bitstream. Sorry, det kan jeg ikke bruge, så det tænkte jeg ikke over. Den kan bitstreame HD-lydformaterne, men ikke dekode dem "rigtigt".
|
|||
![]() |
|||
||
Hvordan ser man lige det. Kiggede lige ind på deres hjemmeside, og kunne se at der ikke står noget om dd true og dts hd ma under tv 101. Kunne da være fedt at vide. Hvordan er det med den ny chip 8642 og 8670 og hvad kommer i de nye max og b/d/h |
|||
SVP03
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |