|
Dune HD Max |
Besvar ![]() |
Side <1 2345> |
Forfatter | ||||||
MaXer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-September-2007 Sted: København S Status: Offline Point: 1966 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||||
Jeg fandt ud af det fordi jeg købte den og legede rundt med indstillingerne. Jeg kunne heller ikke finde oplysningerne til at starte med. Jeg fandt et forum der havde de "rigtige" specs, kan ikke huske hvor. Det er ærgerligt Dune ikke skriver det på deres egen side.
Det vil jeg også rigtig gerne vide.
![]() |
||||||
![]() |
||||||
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
|||||
Der er også den nye popcorn v8
|
||||||
SVP03
|
||||||
![]() |
||||||
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
|||||
Er den så til salg ? |
||||||
SVP03
|
||||||
![]() |
||||||
MaXer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-September-2007 Sted: København S Status: Offline Point: 1966 |
|||||
Nope. ![]() Ikke før den linie kommer ud. Selv der smider jeg den måske bare ind i soveværelset.
|
||||||
![]() |
||||||
|||||
Så må jeg jo købe en
|
||||||
SVP03
|
||||||
![]() |
||||||
|||||
De er jo heller ikke så dyre, og det er et sjovt stykke legetøj. Jeg har smidt Zappiti på min. Jeg synes det kører lidt langsomt... Skal til at prøve Yadis.
|
||||||
![]() |
||||||
|||||
Jeg skal have mymovies på, eller rettere se om det der ligger på NAS til max også bare kører på 101 |
||||||
SVP03
|
||||||
![]() |
||||||
M!NGO ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 132 |
|||||
Jeg kan her til aften bekræfte at MyMovives også kører på en Dune 101
|
||||||
M!NGO
- Imac 27" - 2x aTV2 - Iphone5 - Ipad2 - Ipad Mini - - 2xWDTV Live 3g - QNAP TS-509 5x3TB - |
||||||
![]() |
||||||
|||||
Har du rippet dine film i 1:1 og kan afspille dem flydende med hd lyd bitstream ? |
||||||
SVP03
|
||||||
![]() |
||||||
|||||
Har I prøvet Yadis og/eller Zappiti? Hvad kan i sige om dem i sammenligning? Synes umiddelbart ikke der er nok covers på hver side af movie wall'en på MyMovies.
|
||||||
![]() |
||||||
M!NGO ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 132 |
|||||
Mine film ligger 1:1 dog uden menu og andet crap, men med org. og-/eller dansk lyd og tekst De afspilles flydene, har kun lige prøvet et par stykker om den kan klare lyden i HD bitstream ved jeg ikke, da den pt. er sat til i soveværelset
|
||||||
M!NGO
- Imac 27" - 2x aTV2 - Iphone5 - Ipad2 - Ipad Mini - - 2xWDTV Live 3g - QNAP TS-509 5x3TB - |
||||||
![]() |
||||||
|||||
Du kan ændre antalet af covers i templaten til dune_folder.txt
|
||||||
M!NGO
||||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 2345> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |