|
Dune HD & NAS |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
xalodogan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-August-2010 Status: Offline Point: 549 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-Januar-2015 kl. 18:56 |
Jeg tænker lidt på at købe en dune HD. Men kan sådan en maskine afspille mine HD film fra min synology nas ds413j?
Jeg har både HD i 1080p og film som er i fuld bluray (remux). Dune hd har også WiFi indbygget. Kan den nemt streame alle film eller skal det være med kabel forbindelse? På forhånd tak. |
|
![]() |
|
Giffel ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-November-2007 Sted: Haderslev, DK Status: Offline Point: 1221 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dune kan fint streame både 1080P samt fuld blu-ray uden problemer.
Bruger selv en Dune HD Max og en DS412+. Vil klart anbefale en kablet forbindelse, tror ikke trådløs kan klare det. |
|
LG OLED C1 77" Denon AVR-X2800H Synology DS916+ ATV 4K 3. gen |
|
![]() |
|
xalodogan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-August-2010 Status: Offline Point: 549 |
Jeg har faktisk tænkt mig at købe en HD dune base 3d. Den koster mig 1200kr. Godt nok er der ingen drev i Men det er heller ikke noget man bruger idag jo.
|
|
![]() |
|
Giffel ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-November-2007 Sted: Haderslev, DK Status: Offline Point: 1221 |
Sådan en har jeg også på vej ;-) Bruger heller ikke drevet til noget længere. |
|
LG OLED C1 77" Denon AVR-X2800H Synology DS916+ ATV 4K 3. gen |
|
![]() |
|
Berdel ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Januar-2012 Sted: Bramming Status: Offline Point: 1155 |
Jeg har samme kombination og det kører bare derudaf. Jeg kører kablet og jeg tvivler på at en trådløs forbindelse kan klare blu ray rips tilfredsstillende
|
|
![]() |
|
teleplus ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 364 |
Jeg har testet alt fra Powerline, MOCA adapter til wireless adapters - den bedste alternativ til kabel forbindelse er AC router og AC wireless switch.
Linksys WUMC710 forbundet med ASUS RT-AC68U eller Netgear R7000 giver næsten 350 Mbit/sec reel forbindelse (afstand 7-8 meter hvor router er delvis gemt) - mere end rigeligt til at fordre WD TV Live eller Dune med 1080P/Remux. HD sendes fra QNAP 219P II.. Redigeret af teleplus - 26-Januar-2015 kl. 21:17 |
|
![]() |
|
Så er den i skabet idag. Den kan godt se min NAS men når jeg klikker på den så er den bare tom. Den kan slet ikke se indhold eller drevene.
Hvad gør jeg galt ? |
|
![]() |
|
Sorry har fundet ud af det.
Men kan det være rigtigt at jeg skal indstaste hvert enkelt drev i dune maskinen for at den skal kunne se dem ?? På min WD TV skulle jeg bare indtaste admin & password info og så kunne den se alle drev på en gang.
|
|
![]() |
|
Når jeg fx går ind på
Network browser Network places Workgroup Derefter kan jeg se navnet på min nas og klikker på den Så er der bare tomt Men fx i det aller første punkt (network browser) så har jeg tilføjet den manuelt og valgt fx drev 1 i nas. Så er det ok. Men hvordan tilføjer jeg de andre drev ? |
|
![]() |
|
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8671 |
Hvor finder du den til 1.200? |
|
![]() |
|
Købt på dba. Kun 4 måneder gammel med kvittering :-)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |