recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Dune HD og musikafspiller?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Dune HD og musikafspiller?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
isaac Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 04-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 481
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér isaac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Dune HD og musikafspiller?
    Sendt: 26-Oktober-2012 kl. 01:30
Hej recordere brugere. Hvad findes der af software til Dune HD, der ikke kræver en ipad? Jeg vil gerne bruge den som musikafspiller, men har brug et fedt interface, en fed GUI. Hvad findes der af den slags? Den der følger med DUNE hd, jeg har en gammel firmware og opdaterer snart,  er røvkedelig uden nogle funktioner nemlig. Gerne noget der koster penge. 
Til top
justrace Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2009
Sted: Mindanao, Ph
Point: 1490
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér justrace Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2012 kl. 05:22
Har ikke leget med den, men kig evt. på musicnizer.com
MVH
justrace
"I AM Nikon"
Til top
pallemann Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 06-Februar-2010
Sted: Danmark
Point: 273
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pallemann Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2012 kl. 11:41
Jeg havde faktisk samme spørgsmål for lidt siden i en anden tråd og blev også anbefalet "Musicnizer"

Men da den er en smule kedelig uden jeg har forsket meget i det, ville jeg have noget det ligner enten zappiti eller YADIS opsætningen....Den hedder "dune musci Library"

Jeg så på MPC Club at der var en der har lavet cover som yadis, ser nu meget godt ud:
Ved bare ikke om dette kommer fra Musicnizer eller andet program ? Nogen der ved det ?

Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pallemann Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2012 kl. 11:44
Der finds også den her. kendre den ikke , men er en jeg fik anbefalet på MPC:

Til top
Sylvest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Oktober-2007
Point: 894
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sylvest Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2012 kl. 11:59
Kan disse køre på en Dune som også har Zappiti?
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pallemann Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2012 kl. 12:18
Det har jeg fået oplyst at den kan køre på samme måde som yadis og zappti, jeg har ikke gjort et forsøg på det endnu, da jeg stadig er ved yadis redigering på mine film. Håber det kan lade sig gøre således man får en samlet setup på film og musik, det er målet.

Måske andre der har prøvet dette ?
Til top
isaac Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 04-Januar-2008
Point: 481
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér isaac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2012 kl. 00:30
Det lyder som spændende alternativer. Det skal der kigges på nu. Cool

Redigeret af isaac - 27-Oktober-2012 kl. 00:30
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pallemann Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2012 kl. 22:50
Ja jeg går også igang snart med dette.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu