|
Dune HD og musikafspiller? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
isaac ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 481 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-Oktober-2012 kl. 01:30 |
Hej recordere brugere. Hvad findes der af software til Dune HD, der ikke kræver en ipad? Jeg vil gerne bruge den som musikafspiller, men har brug et fedt interface, en fed GUI. Hvad findes der af den slags? Den der følger med DUNE hd, jeg har en gammel firmware og opdaterer snart, er røvkedelig uden nogle funktioner nemlig. Gerne noget der koster penge.
|
|
![]() |
|
justrace ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2009 Sted: Mindanao, Ph Status: Offline Point: 1490 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har ikke leget med den, men kig evt. på musicnizer.com
|
|
![]() |
|
pallemann ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 273 |
Jeg havde faktisk samme spørgsmål for lidt siden i en anden tråd og blev også anbefalet "Musicnizer"
Men da den er en smule kedelig uden jeg har forsket meget i det, ville jeg have noget det ligner enten zappiti eller YADIS opsætningen....Den hedder "dune musci Library" Jeg så på MPC Club at der var en der har lavet cover som yadis, ser nu meget godt ud: Ved bare ikke om dette kommer fra Musicnizer eller andet program ? Nogen der ved det ? ![]() ![]() |
|
![]() |
|
pallemann ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 273 |
Der finds også den her. kendre den ikke , men er en jeg fik anbefalet på MPC:
|
|
![]() |
|
Sylvest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 894 |
Kan disse køre på en Dune som også har Zappiti?
|
|
![]() |
|
Det har jeg fået oplyst at den kan køre på samme måde som yadis og zappti, jeg har ikke gjort et forsøg på det endnu, da jeg stadig er ved yadis redigering på mine film. Håber det kan lade sig gøre således man får en samlet setup på film og musik, det er målet.
Måske andre der har prøvet dette ?
|
|
![]() |
|
isaac ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 481 |
Det lyder som spændende alternativer. Det skal der kigges på nu.
![]() Redigeret af isaac - 27-Oktober-2012 kl. 00:30 |
|
![]() |
|
Ja jeg går også igang snart med dette.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |