|
Dune HD og Zappiti på dansk |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Blank ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 446 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-Marts-2011 kl. 00:58 |
Hej,
Har oversat Zappiti til dansk.. fremgangsmåden er ganske simpel.. hent denne zip fil, og pak den ud under language i den mappe hvor at du har installeret Zappitti, slet jeres eksporterede data (_Zappiti og _Zappiti_recources) start Zappiti og vælg config i øverste venstre hjørne, vælg other og vælg dansk sprog.. tryk på hovedsiden "eksport til Dune" og så skulle det være klaret.. Hvis i finder nogle stavefejl, eller oversættelser jeg ikke har lavet særlig godt eller glemt, så sig til, så det kan blive rettet. jeg vil prøve at få HD Land til at inkludere sprog filen i deres fremtidige udgaver af Zapitti. så håber det er noget i kan bruge..
|
|
![]() |
|
----OR---- ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 787 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Yep, det du`r
![]() |
|
![]() |
|
MATRIX ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-November-2008 Status: Offline Point: 265 |
Cool, det vil jeg få lagt på :)
Mange tak ![]() |
|
![]() |
|
osbech ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 889 |
Nice, hvordan er det nu? skal man have en pc til at konfigurere? eller er det bare at smide det på, og så klares det hele fra Dune?
|
|
![]() |
|
Blank ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 446 |
Ja, det skal konfigureres fra en Windows PC,
kan anbefale at læse denne guide og Zappiti kan hentes herfra
Redigeret af Blank - 10-Marts-2011 kl. 15:53 |
|
![]() |
|
Neobi/q ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Juli-2010 Sted: Haslev Status: Offline Point: 355 |
Lækkert skal da helt sikkert lige tjekkes ud :)
|
|
Lukker jeg lort ud. Så skriv en pm. Det er altid rart at lære noget nyt
|
|
![]() |
|
Neobi/q ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Juli-2010 Sted: Haslev Status: Offline Point: 355 |
Fik installeret det igår. super lækkert arbejde. Det spiller sku :)
|
|
Lukker jeg lort ud. Så skriv en pm. Det er altid rart at lære noget nyt
|
|
![]() |
|
Quakermire9230 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-November-2010 Sted: Danmark Aalborg Status: Offline Point: 131 |
Et dumt spørgsmål måske.. dur det også til en DUNE HD MAX.. altså den med BD drev osv...
|
|
![]() |
|
justrace ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2009 Sted: Mindanao, Ph Status: Offline Point: 1490 |
Da Zapitti er til alle DUNE modellerne er svaret ja.
|
|
![]() |
|
pmalm ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2007 Sted: 3400, DK Status: Offline Point: 433 |
Lækkert, godt arbejde
![]() |
|
Mvh Peter
LG-55EC930, NAD-M3, XBOX-ONE S, B&W CM8, SONOS. |
|
![]() |
|
Sylvest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 894 |
Fedt! Godt arbejde.
Betyder det at Zappiti nu kan hente danske serier fra thetvdb.com? Jeg læste nemlig i en tråd om en tysker som ikke kunne få zappiti til at genkende en tysk serie (fandtes kun på tysk på thetvdb) men da han skiftede sprog fra engelsk til tysk så virkede det... nå jeg tester lige selv. |
|
![]() |
|
Sylvest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 894 |
Yes! Det virkede. Stort TAK til Blank herfra.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |