|
Dune HD og Zappiti på dansk |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Rollen75 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-September-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 103 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er det stadig muligt at få den danske zip fil?
|
|
![]() |
|
pallemann ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 273 |
er det programmet du mener ?
|
|
![]() |
|
----OR---- ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 787 |
Tror da nok jeg har dansk sprogpakke liggende.
|
|
![]() |
|
Rollen75 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-September-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 103 |
Undskyld, det var selvfølgelig sprogpakken jeg mente. Det skulle jeg ha' præciseret. Og nu jeg er igang med at spørge.Jeg har forskelige serier liggende som 1:1 ISO filer. Hvordan får jeg Zappiti til at se dem? Hvad skal ISO filerne navngives som?
|
|
![]() |
|
hsj ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Maj-2006 Sted: Vejle Status: Offline Point: 112 |
Dette burde virke. "one tree hill S01E01 S01E02 S01E03 S01E04.iso"
|
|
Pioneer PDP-428XD|Nad 757|Dali Mentor 2|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |