recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Dune HD Smart B1 og Region A
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Dune HD Smart B1 og Region A

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
shayera Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 08-Maj-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 50
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér shayera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Dune HD Smart B1 og Region A
    Sendt: 21-Marts-2013 kl. 17:15
Hej,
Jeg har en Dune HD Smart B1 BluRay afspiller, som såvidt jeg ved skulle kunne afspille Region A
skiver, altså Amerikanske skiver. Men det lader ikke til at virke.
Jeg har opdatere til seneste firmware, 121018_0846, men det har ikke gjort nogen forskel.
Jeg har ku læste på nettet at det sku være et spørgsmål om at trykke 'mute' 4 gange på remoten og så vælge 1,2 eller 3, det virker heller ikke.

Er der nogen som ka gi mig den der 'nåååja' oplevelse ?

--
Samsung UE49KS7005
Samsung UBD-K8500
Onkyo TX-NR636
Til top
shayera Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 08-Maj-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 50
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér shayera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2013 kl. 20:26
Jeg fandt svaret:
 dune_service_region_switch.zip
Egentlig fra http://www.mpcclub.com/forum/showthread.php?t=18187
Men jeg venter stadig på aktiveringsmailen fra det forum.. men man kan også finde filen andre steder, google er din ven.
dff filen eksekveres, og vupti ka man trykke 4*'mute' og 1,2 eller 3 for region.
Jeg har testet det med 'Lost Girl' sæson 1, det funkede, så jeg er glad :)
--
Samsung UE49KS7005
Samsung UBD-K8500
Onkyo TX-NR636
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu