recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Dune hd smart D1
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Dune hd smart D1

Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
tenergy 05fx Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-Maj-2011
Sted: Kolding, Danmar
Status: Offline
Point: 61
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tenergy 05fx Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2012 kl. 11:11
Tak for info, er meget hooked på Dune HD smart D1.
Disse programmer er de gratis eller er det betalings software ?

Panasonic PZ 85 42"
Marantz HDMI Receiwer.
Dune hd smart d1
Til top
Lystrup Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-Januar-2008
Sted: Denmark
Point: 98
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lystrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2012 kl. 11:17
De er helt gratis.
Og bliver konstant udviklet og tilpasset brugernes krav.

Her er tråden vedr. yaDIS, hvor seneste udgave kan hentes:

Og forum for yaDIS her:

Redigeret af Lystrup - 11-Januar-2012 kl. 11:19
Til top
sani Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-April-2007
Point: 1023
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sani Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2012 kl. 11:30
Hvor svert / nemt er der af få de programer at køre fejl fri og viser alle film cover ,Info,trailers, osv
Skal der stor ben arbejde , eller er alt automatisk
Anthem,Lexicon,MK 150, Velodyne DD, Vienna Acustic BBG,Densen,Sonos,Apple dimser,osv
Til top
Lystrup Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lystrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2012 kl. 11:57
Jeg har kørt med yaDIS i et par måneder nu, og har ingen problemer oplevet.
Synes det er utrolig nemt.

Man installerer yaDIS på computeren.
Angiver de steder man har film og serier liggende.
Så får man en liste over fundne film og serier, og med et enkelt klik får man info, cover, osv. (dog ingen trailer).
Til sidst eksporterer man til Dune afspilleren, og så virker det bare.

Så alt gøres fra computeren.
Man kan selvfølgelig selv vælge cover, art, case, osv. samt tilpasse info, hvis man ikke er tilfreds med det der bliver hentet.
Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Point: 3215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sploink Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2012 kl. 12:08

Ja det er ganske nemt at opsætte. Og utroligt dejligt at kunne vælge film og serier på den måde Smile

Til top
Kenzo85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-August-2007
Point: 2943
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kenzo85 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2012 kl. 12:23
Oprindeligt skrevet af Sploink Sploink skrev:

Ja det er ganske nemt at opsætte. Og utroligt dejligt at kunne vælge film og serier på den måde Smile

De få ting ved Yadis, som er mindre gode er at det ikke er så flot som f.eks. Dune Flash Interface "DFI" og man ikke kan lave kollektioner af film. f.eks. en samling af alle Star Wars film under et logo.
ellers har jeg ikke noget negativt at sige om Yadis, det er utrolig intuitivt og hurtigt! 

Men jeg vil helst se DFI på min Dune afspiller, da det er meget flottere og mulighederne er flere "sortering, udseende etc." dog er det ret langsomt, da det kører på flash Lite.

Jeg har endnu ikke fået prøvet Zapitti.

Redigeret af Kenzo85 - 11-Januar-2012 kl. 12:26
Se mit udstyr her:
Min Bio-tråd!
Til top
Lystrup Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lystrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2012 kl. 12:28
Der er faktisk blevet tilføjet det der hedder Saga nu.
Så man kan lave en samling af film under et cover.
Har dog ikke testet det endnu.

Til top
Kenzo85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kenzo85 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2012 kl. 14:16
Oprindeligt skrevet af Lystrup Lystrup skrev:

Der er faktisk blevet tilføjet det der hedder Saga nu.
Så man kan lave en samling af film under et cover.
Har dog ikke testet det endnu.

Det vil jeg da meget gerne vide hvordan man gør, da jeg her i weekenden har installeret Yadis's seneste vers.
Se mit udstyr her:
Min Bio-tråd!
Til top
Lystrup Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lystrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2012 kl. 14:38
Svaret er hentet fra yaDIS tråden på MPC Club:

Inde i yaDIS:
right click on any movie you want, this will open the context menu where you will find "saga", just next to it there's an empty field. Write the saga name you want in this field and the saga is created. Add any other movie to this newly created saga in the same way (the created saga will now appear in a list, just chose the name and click to add it to the saga).

Once the saga created, on the same context menu you will see an "edit" button, this will open a new window where you will be able to chose the cover and fanart to use for the saga, you can also move up and down the movies inside the saga here (so you will have RTTF 1/2/3 correctly sorted).

remember that before doing this you will need : yadis 2.1.9, use a saga compatible template and you will need to process all your movies just after installation if you are using a pre-2.1.8 yadis.

Til top
Kenzo85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kenzo85 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2012 kl. 15:00
Oprindeligt skrevet af Lystrup Lystrup skrev:

Svaret er hentet fra yaDIS tråden på MPC Club:

Mange tak, jeg vil prøve når jeg kommer hjem. Har du nogen idé om Yadis kan finde flere film under samme collection "Saga"? f.eks. Star Wars Colletion = 6 film 
Se mit udstyr her:
Min Bio-tråd!
Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Point: 3215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sploink Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2012 kl. 15:02
Det kan den godt. Det som er meningen med Saga, at det bliver samlet under 1 banner

Redigeret af Sploink - 11-Januar-2012 kl. 15:03
Til top
Kenzo85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kenzo85 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2012 kl. 15:31
Oprindeligt skrevet af Sploink Sploink skrev:

Det kan den godt. Det som er meningen med Saga, at det bliver samlet under 1 banner
hmm. er ikke så vild med det banner look der, kan man ændre det til noget andet.? 
Se mit udstyr her:
Min Bio-tråd!
Til top

Besvar Besvar Side  <123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu