|
Dune hd smart D1 |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
tenergy 05fx ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Maj-2011 Sted: Kolding, Danmar Status: Offline Point: 61 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tak for info, er meget hooked på Dune HD smart D1.
Disse programmer er de gratis eller er det betalings software ? |
|
Panasonic PZ 85 42"
Marantz HDMI Receiwer. Dune hd smart d1 |
|
![]() |
|
Lystrup ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 98 |
De er helt gratis.
Og bliver konstant udviklet og tilpasset brugernes krav. Her er tråden vedr. yaDIS, hvor seneste udgave kan hentes: Og forum for yaDIS her:
Redigeret af Lystrup - 11-Januar-2012 kl. 11:19 |
|
![]() |
|
sani ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2007 Status: Offline Point: 1023 |
Hvor svert / nemt er der af få de programer at køre fejl fri og viser alle film cover ,Info,trailers, osv
Skal der stor ben arbejde , eller er alt automatisk |
|
Anthem,Lexicon,MK 150, Velodyne DD, Vienna Acustic BBG,Densen,Sonos,Apple dimser,osv
|
|
![]() |
|
Lystrup ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 98 |
Jeg har kørt med yaDIS i et par måneder nu, og har ingen problemer oplevet.
Synes det er utrolig nemt. Man installerer yaDIS på computeren. Angiver de steder man har film og serier liggende. Så får man en liste over fundne film og serier, og med et enkelt klik får man info, cover, osv. (dog ingen trailer). Til sidst eksporterer man til Dune afspilleren, og så virker det bare. Så alt gøres fra computeren. Man kan selvfølgelig selv vælge cover, art, case, osv. samt tilpasse info, hvis man ikke er tilfreds med det der bliver hentet.
|
|
![]() |
|
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
Ja det er ganske nemt at opsætte. Og utroligt dejligt at kunne vælge film og serier på den måde |
|
![]() |
|
Kenzo85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
De få ting ved Yadis, som er mindre gode er at det ikke er så flot som f.eks. Dune Flash Interface "DFI" og man ikke kan lave kollektioner af film. f.eks. en samling af alle Star Wars film under et logo. ellers har jeg ikke noget negativt at sige om Yadis, det er utrolig intuitivt og hurtigt! Men jeg vil helst se DFI på min Dune afspiller, da det er meget flottere og mulighederne er flere "sortering, udseende etc." dog er det ret langsomt, da det kører på flash Lite. Jeg har endnu ikke fået prøvet Zapitti. Redigeret af Kenzo85 - 11-Januar-2012 kl. 12:26 |
|
![]() |
|
Der er faktisk blevet tilføjet det der hedder Saga nu.
Så man kan lave en samling af film under et cover. Har dog ikke testet det endnu. |
|
![]() |
|
Kenzo85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
Det vil jeg da meget gerne vide hvordan man gør, da jeg her i weekenden har installeret Yadis's seneste vers.
|
|
![]() |
|
Svaret er hentet fra yaDIS tråden på MPC Club:
Inde i yaDIS: right click on any movie you want, this will open the context menu where you will find "saga", just next to it there's an empty field. Write the saga name you want in this field and the saga is created. Add any other movie to this newly created saga in the same way (the created saga will now appear in a list, just chose the name and click to add it to the saga). Once the saga created, on the same context menu you will see an "edit" button, this will open a new window where you will be able to chose the cover and fanart to use for the saga, you can also move up and down the movies inside the saga here (so you will have RTTF 1/2/3 correctly sorted). remember that before doing this you will need : yadis 2.1.9, use a saga compatible template and you will need to process all your movies just after installation if you are using a pre-2.1.8 yadis. |
|
![]() |
|
Mange tak, jeg vil prøve når jeg kommer hjem. Har du nogen idé om Yadis kan finde flere film under samme collection "Saga"? f.eks. Star Wars Colletion = 6 film
|
|
![]() |
|
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
Det kan den godt. Det som er meningen med Saga, at det bliver samlet under 1 banner
Redigeret af Sploink - 11-Januar-2012 kl. 15:03 |
|
![]() |
|
hmm. er ikke så vild med det banner look der, kan man ændre det til noget andet.?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |