|
Dune hd smart D1 |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
Lystrup ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 98 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Så vidt jeg ved er det bare alm. cover man bruger.
Altså nøjagtig som ved en film.
|
|
![]() |
|
tenergy 05fx ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Maj-2011 Sted: Kolding, Danmar Status: Offline Point: 61 |
Så et Dune HD Smart D1 + WD greeb 2TB bestilt !
Er det nødvendigt at sætte router eller switch mellem hd1 og pc ? Min PS3 var bare forbundet direkte med UTP. Skal jeg have mymovies/yadis for at kunne bruge den ? Vil jeg kunne afspille billeder fra den interne hd ? |
|
Panasonic PZ 85 42"
Marantz HDMI Receiwer. Dune hd smart d1 |
|
![]() |
|
Lystrup ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 98 |
Jeg ved faktisk ikke om det er nødvendigt med router eller switch mellem.
Men det er jo bare at prøve sig frem. Dune har en USB slave port så den kan tilsluttes til pc'en, som en ekstern harddisk når man har en intern harddisk i Dune. Nej det er slet ikke nødvendigt med yaDIS/MyMovies. Det er bare et eksternt program, som man kan vælge at installere for at få en smart filmoversigt. Ja du kan sagtens se billeder via den interne harddisk.
|
|
![]() |
|
tenergy 05fx ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Maj-2011 Sted: Kolding, Danmar Status: Offline Point: 61 |
Er der nogen der har et link til et sted man kan downloade den nye Yadis ?
|
|
Panasonic PZ 85 42"
Marantz HDMI Receiwer. Dune hd smart d1 |
|
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |