|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
TR-DK ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Maj-2008 Sted: Germany Status: Offline Point: 138 |
![]() Sendt: 26-Juli-2011 kl. 21:11 |
|
Det bliver spændende - komme rmed posten på fredag
![]() Og hvis jeg er heldig kommer min nye NAS også på fredag. Der bliver nok ikke tid til så meget andet i week-enden ![]() |
||
![]() |
||
Tubbe ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Januar-2005 Sted: København Status: Offline Point: 206 |
![]() |
|
Hvor har du købt din Dune, overvejer at købe en H1
|
||
![]() |
||
TR-DK ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Maj-2008 Sted: Germany Status: Offline Point: 138 |
![]() |
|
Har købt den hos Amazon i Tyskland - er super tilfreds. Virker bare - har ikke haft et eneste problem.
|
||
![]() |
||
Tubbe ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Januar-2005 Sted: København Status: Offline Point: 206 |
![]() |
|
Tak for info, har sendt en bestilling afsted på en H1 model, så sparede ja da et par hundred kroner :)
|
||
![]() |
||
PSSO ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() |
|
Kan du så få den ombyttet til en D2 model når den kommer ? - se http://dune-hd.com/news/144-future-upgrades.html
|
||
mvh PSSO
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Så fik jeg min H1, køre fint, men er skuffet over billed kvaliteten i forhold til min TVix M6600, det er ligesom Dune HD har et lidt mere guligt billed, har du tveaket din indstillinger for farve,kontrast..osv...
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Beklager - men de problemer har jeg slet ikke. |
||
![]() |
||
justrace ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2009 Sted: Mindanao, Ph Status: Offline Point: 1490 |
![]() |
|
Samme HDMI-kabel du bruger?
Hvordan er Twixen og DUNE ift en DVD-afspiller?
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Ja, bruger det samme HDMI kabel, Bluray står dog fint, det er kun MKV der står lidt anderledes, det er ikke fordi det på nogen måde står dårligt, bare anderledes, så jeg skal måske bare vende mig til det.
|
||
![]() |
||
justrace ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2009 Sted: Mindanao, Ph Status: Offline Point: 1490 |
![]() |
|
ok, så er jeg mere rolig. :D
Hvad bruger du til at lave mkv?
|
||
![]() |
||
tbp3 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 232 |
![]() |
|
Har også lige bestilt en Dune B1 og er da også lidt spændt på det med den opgradering. Forstår ikke lige hvad de mener med: For Dune HD Smart players in good conditions it will be just substituting H1 / B1 / D1 module to H2 / B2 / D2 one (on 8646 chip) respectively (no upgrading work needed). And of course such upgrade for any of the models will be significantly cheaper than buying a new player?
Kan læse at de anbefaler at montere en 2gb stick eller sd-kort. Er der nogen der har gjort det og giver det noget? Ser ud til at det er svært at finde en 2gb stick idag men den kan vel også kører med 4gb?
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Som jeg læser det, ombytter de til en med ny chip, hvis den ser pæn ud.
Det er til Systemhukommelse, og kan fint bruge en 4 GB. http://dune-hd.com/firmware/usb_flash_drive/
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |