|
Dune HD spørgsmål |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ChristianTT ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-August-2008 Sted: Hillerød Status: Offline Point: 800 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-November-2012 kl. 20:08 |
Hej Alle.
Jeg overvejer at gå fra min htpc til en Dune afspiller eller måske en popcorn. Jeg er ikke super teknisk, så det vigtigste for mig er at den er nem at gå. Der er gået for meget tid med at rode med opsætninger og netværk på min htpc. Den skal udelukkende bruges til at afspille film på fra lokal diske, som kan hot-swappes og eksterne harddiske. Jeg vil gerne have at den kan vise covers, er det muligt at ligge en jpg fil med cover i mappen med filmen ? Jeg vil helst undgå at skulle rode med netværksindstillinger og i øvrigt er min computer en Mac, så diskene er formateret i Mac format, hvilket Dune ikke kan skrive til, så det kan blive et problem at overføre covers efterfølgende. Er der andet jeg skal være opmærksom på som MAC bruger? Fungerer det at bruge en USB hub, til at sætte flere eksterne diske på samtidigt ? God aften Christian |
|
![]() |
|
pallemann ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 273 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dune er nem at gå til, popcorn hour er lidt mere bøvlet, mht cover synes jeg dune har de bedste muligheder for vælge det der passe til ens smag.
Det muligt med yaddis at cover kan ligge i den pågældende film, synes bare ikke det smart. Mht. Mac harddisk problem, er det nemmeste nok at købe enten en NA'S harddisk eller USB du kan tilgår og gemme dine covers på. Jeg har ikke kendskab til Mac. |
|
![]() |
|
hifreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2006 Sted: Græsted Status: Offline Point: 754 |
Bruger selv YaDIS og synes det vikrer helt perfekt til covers sammen med en DUNE.
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Bruger også Yadis.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
ChristianTT ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-August-2008 Sted: Hillerød Status: Offline Point: 800 |
Er yadis også til Mac ?
|
|
![]() |
|
pallemann ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 273 |
Det ser ikke ud til det findes til Mac.
Men fer er noget af det damme her http://www.mpcclub.com/forum/showthread.php?t=26450 |
|
![]() |
|
M!NGO ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 132 |
mymovies, virker også på mac er er dansk
|
|
M!NGO
- Imac 27" - 2x aTV2 - Iphone5 - Ipad2 - Ipad Mini - - 2xWDTV Live 3g - QNAP TS-509 5x3TB - |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |