|
Dune HD TV-303D afspiller solgt |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
vind ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Juli-2005 Sted: Frederiksberg Status: Offline Point: 1451 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-Oktober-2014 kl. 10:02 |
Dune HD TV-303D afspiller sælges.
Sælges da den ikke bruges mere, alt medfølger til den. Er købt d. 13. marts 2014 hos Dustinhome.dk og har kvittering samt original emballage. Pris : 1000 kr - solgt Befinder sig på Frederiksberg eller i Ballerup LINK Redigeret af vind - 21-Oktober-2014 kl. 10:50 |
|
![]() |
|
hifreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2006 Sted: Græsted Status: Offline Point: 754 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sendt dig en besked ![]() Redigeret af hifreak - 20-Oktober-2014 kl. 10:33 |
|
![]() |
|
vind ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Juli-2005 Sted: Frederiksberg Status: Offline Point: 1451 |
hifreak Har svaret
![]() |
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3794 |
Jeg er ikke skide meget inde i de Dune her, men kan man installere XBMC på sådan nogen?
|
|
![]() |
|
hifreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2006 Sted: Græsted Status: Offline Point: 754 |
Det kan jeg svare dig, nej det kan man ikke. |
|
![]() |
|
Reserveret til hifreak
|
|
![]() |
|
Forsat til salg
|
|
![]() |
|
Rolf Lemmike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2007 Status: Offline Point: 1066 |
Jeg tror godt jeg kender svaret, men er der nogen der ved om det kan lade sig gøre at bruge denne box i stedet for f.eks Waoos Airties? Tænker når nu den understøtter iptv...
|
|
![]() |
|
Byd gerne
![]() |
|
![]() |
|
solgt til prisen
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |