|
Dune medie center? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3793 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-Maj-2021 kl. 07:27 |
jeg går med overvejelser om at gøre lidt om i antal af computere og harddiske herhjemme.
Jeg har kigget på det denne her: Herhjemme har vi et hav af apple tv, som primært kører Plex eller infuse. Jeg har en shield tube til brug på min Sennheiser for at få true hd. Men Plex er simpelthen et mareridt på den tube, hvilket jeg kan læse den faktisk er for mange. Mine gamle shield var fin til Plex ellers. Nu er jeg stødt på denne her dune, hvor min tanke lidt var at droppe min nærpensionerede imac (2013) som kun er Plex server i sat med 4 usb harddisk og muligvis droppe bare lidt af de eksterne diske. Ved i om den kan køre som Plex server? Om ikke andet burde den kunne findes via smb og/eller unpn mon ikke?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |