|
Dune Smart B1 + Blurays |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Mikey ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 227 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-August-2015 kl. 19:29 |
Hejsa
Sælger en Dune Smart B1 fra januar 2013 og min BD samling og DVD mappe (mange film) Hvad syntes I vil være en rimelig pris? :-) ![]() Rambo 1 til 4 Hellboy 1 og 2 Transporter 1 og 2 Hitman Terminator Salvation We were soldiers Bangkok Dangerous I Am Legend Wanted Rush Hour 3 Underworld Rise of the Lycans Watchmen X-men Origin Wolverine The Longest day The Eagle has landed Ronin Harry Potter og halvblodsprinsen Det Gyldne kompas Shooter Blood Diamond Nådeløs hævn Iron man Ghost rider 300 Body of lies Star Trek Beowulf Pirates of the caribbien ved verdens ende Patton Indiana Jones og krystalkraniets kongerige Man of steel Palerider Transformer revenge of the fallen Serien Planet Earth The Professionals MK1 (UK) The Professionals MK2 (UK) Battlestar Galactica Sæson 1 til 4 plus Razor og the plan Band of brothers Johan Falk serien 1 til 12 |
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hvad har du selv i tankerne mht pris
jeg kunne godt være interesseret men må også sige at din film samling for mig ik er meget værd og lige en sidste ting, hvor befinder det sig ? Redigeret af Hackerjac - 12-August-2015 kl. 18:28 |
|
![]() |
|
Mikey ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 227 |
Den befinder sig i Holstebro. Mht. pris er jeg på bar bund. Nyprisen er 2200, men tror den er mest værd hvis den bliver solgt sammen med filmene :-)
|
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
ligger så ud med at byde 800 afhentet for det hele
|
|
![]() |
|
Det syntes jeg er lidt i underkanten. Afventer og ser om der er nogle der vil byde mere, men tak for dit bud :-)
|
|
![]() |
|
Giffel ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-November-2007 Sted: Haderslev, DK Status: Offline Point: 1221 |
Byder 500,- + fragt for din Dune Smart B1, hvis ellers du vil sælge det hver for sig.
|
|
LG OLED C1 77" Denon AVR-X2800H Synology DS916+ ATV 4K 3. gen |
|
![]() |
|
Giffel: Bud modtaget, men syntes det er lidt i underkanten. :-) Sælger gerne Dune til 800 + forsendelse hvis nogle er interesseret :-)
|
|
![]() |
|
Giffel ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-November-2007 Sted: Haderslev, DK Status: Offline Point: 1221 |
Hva' med 700,- inkl. fragt?
|
|
|
![]() |
|
da du nu mere eller mindre har afvist alle bud med grunden at du syndes det er i underkanten, måske det så var på tide du selv satte en pris
|
|
![]() |
|
Det må så blive min. 800 plus fragt for Dune. 1600 plus fragt for det hele :-)
|
|
![]() |
|
held og lykke med salget
|
|
![]() |
|
Kan købe en Dune HD Max for 900,- inkl. fragt, så 800,- + fragt syntes jeg er for meget for din B1.
Mit bud på 700,- inkl. fragt er mit max. |
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |