|
DuneHD - afspilning af blu-ray's |
Besvar |
Forfatter | ||
Søren Ingemann
Super bruger Oprettet: 31-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 497 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 10-November-2013 kl. 14:18 |
|
Jeg har i adskillige år sværget
til TViX (M6600N) som media player – og brugt TViXiE som scraper/GUI. For nylig har jeg dog kastet mig
over DuneHD TV-303D – da den lille (og lydløse) box tiltaler mig. Langt de fleste af mine film er rippet direkte fra blu-ray via DVDFab til enten .iso-format eller i BDMV-folderstruktur. Nu kommer vi til udfordringen (uanset om der er tale om .iso eller BDMV): På TViX’en kan jeg klikke
direkte på filmcoveret, hvorefter filmen springer i gang. På Dune derimod, skal
jeg manuelt vælge den M2TS-fil, som jeg ud fra størrelsen gætter på er den
rigtige. Ikke så familievenligt, så det gør noget. Spørgsmålet er: 1) Løses problemet ved at bruge Zappiti
eller MyMovies som GUI? 2) Kan der installeres XBMC på
TV-303D – og vil det i givet fald løse det? 3) Eller skal modellen skiftes ud
med en (ældre - og MEGET større) Dune HD Smart D1, som har indbygget blu-ray licens? 4) En helt fjerde løsning kan selvfølgelig også komme på tale :-) |
||
Giffel
Guld medlem Oprettet: 24-November-2007 Sted: Haderslev, DK Status: Offline Point: 1219 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
1) Nej
2) Nej, du kan ikke installere XBMC på Dune 3) Ja, det vil løse problemet, men du mister muligheden for 3D |
||
LG OLED C1 77" Denon AVR-X2800H Synology DS916+ ATV 4K 3. gen |
||
Søren Ingemann
Super bruger Oprettet: 31-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 497 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Tak for svar - som lidt var hvad jeg havde forventet. 3D er slet ikke i spil i mit setup - så det overlever jeg nok. Men den størrelsesmæssige fordel må jeg så vinke farvel til.
|
||
Giffel
Guld medlem Oprettet: 24-November-2007 Sted: Haderslev, DK Status: Offline Point: 1219 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er korrekt. Alle de nyere Dune afspillere har kun BD Lite support, som er det du oplever. |
||
LG OLED C1 77" Denon AVR-X2800H Synology DS916+ ATV 4K 3. gen |
||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |