recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DVB Logic langsom så opdater Playready hver gang
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

DVB Logic langsom så opdater Playready hver gang

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Stub Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 177
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stub Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: DVB Logic langsom så opdater Playready hver gang
    Sendt: 19-Januar-2014 kl. 13:04

Jeg kører med følgende setup:

HTPC med WMC7 og DVB Logic.

FTA kanaler via DVB-T og et boxer kort til at kunne se TV2. Det er vist den billigste måde at se tv på når man stadig vil se håndbold og fodbold landskampe…

Jeg har 3 tunere hvoraf den ene er dedikeret til TV2 med CI-modul: Hauppauge WinTV-NOVA-T-Stick-Diversity + WinTV CI.

Jeg har så sat Hauppauge tuneren sammen med CI i DVB Logic og det fungere også nogenlunde. Men for det meste så tager det så lang tid før CI modulet bliver aktiveret at WMC7 tror der er noget galt og derfor vil have opdateret PlayReady. Jeg kan høre den velkendte lyd af at Windows har initialiseret en usb, når CI modulet aktiveres. Jeg kan så skifte til en ”ikke kodet” kanal og tilbage igen og så virker det.

Kan jeg gøre noget for at CI modulet aktiveres hurtigere eller måske at WMC7 bliver mere tålmodig og venter længere tid?

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu