|
DVB recording service og Stofa kabel |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
jgni ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 157 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-Oktober-2013 kl. 10:49 |
På Stofanets hjemmesidestår der følgende:
Jeg kan vælge 346 MHz på kabel, som en mulighed. Men det giver nul kanaler. What to do? |
|
Mvh. Jan
|
|
![]() |
|
Kapser ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej, mener denne frekvens er den som den tuneren kigger på og så deri er alle informationer om hvor alle kanalerne ligger henne. Det virker ikke på alle fjernsyn og eksterne tunere. Kanalerne ligger på mange frekvenser. Prøv at lave en fuld scan - det kan måske hjælpe at fortælle hvilken sw program og tuner du bruger?
Mvh Kasper
|
|
![]() |
|
digitalt.tv ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-November-2005 Status: Offline Point: 720 |
Hvis det er DVBViewer du snakker om så har jeg lavet guide som burde virke med Stofa http://digitalt.tv/scanning-af-kanaler-i-dvbviewer-transedit/
|
|
![]() |
|
jgni ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 157 |
Jeg kigger på det og takker. Det er bare en trial af deres program pt, jeg lige tester på. Men regner med at købe recording services. Ville bare være sikker på at jeg kunne se kanalerne. Tak for jeres input. |
|
Mvh. Jan
|
|
![]() |
|
Det virker ikke helt. Når jeg følger din manual får jeg følgende (tomme) resultat:
![]() Jeg er virkelig blank her. Det skal siges at jeg nu kører på en købt fuld licens. Og jeg ser nu at mit billede blev formindsket. Jeg finder lige et sted online at lægge billedet. Redigeret af jgni - 03-November-2013 kl. 01:13 |
|
Mvh. Jan
|
|
![]() |
|
digitalt.tv ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-November-2005 Status: Offline Point: 720 |
Det er mærkeligt. Jeg har lige testet her i TransEdit og det fungerer fint.
Det ser ud som der er et eller andet galt med signalet eller tuneren hos dig. Der er helt sikkert signal på den frekvens, hvis du har Stofa signal, så den burde finde noget. Hvad tuner hardware har du?
Redigeret af digitalt.tv - 03-November-2013 kl. 10:57 |
|
![]() |
|
Hejsa igen
Jeg har lavet en fuld scan og fundet en masse kanaler. Selvfølgelig også en masse jeg ikke kan vise. Hvor skal jeg rette for at opnå følgende: * Jeg vil ikke havde vist satelitkanaler i min oversigt. Hverken på websiden eller direkte i vieweren * Jeg vil virkelig gerne kunne sortere dem På forhånd tak for al hjælp. |
|
Mvh. Jan
|
|
![]() |
|
Bonusinfo: i Transedit medtog jeg kun de kanaler jeg ville have. Ikke alle dem jeg ikke kan bruge til noget.
|
|
Mvh. Jan
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10581 |
346 kHz er startfrekvensen. Alle kanalerne ligger højere oppe. Når du har lavet en fuld scanning, markerer du de kanaler du vil slette i TransEdit og trykker på delete knappen (nummer to fra venstre). Resten eksporterer du til kanallisten i DVBViewer (Export to File knappen).
Flemming Redigeret af fltk - 10-November-2013 kl. 18:32 |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
Hmm....syntes jeg også at jeg gjorde sidste gang. Prøver igen og vender tilbage. Jeg btw en USB Terratec-tuner. |
|
Mvh. Jan
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10581 |
Prøv at scanne med QAM 256 i stedet for 64. Det gav bedst resultat for mig her i Aalborg. Sidste mulighed er en blind scan hvor alle frekvenser og QAMs scannes.
Flemming Redigeret af fltk - 11-November-2013 kl. 09:00 |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
Jeg satte den i gang i aftes og nåede lige at se at den fandt noget inden jeg gik i høet.
Så nu må vi se når jeg kommer hjem, hvad der er sket. Jeg håber godt nok på at slippe for alle de ekstra ubrugelige kanaler. |
|
Mvh. Jan
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |