recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DVB T2-modtagerbokse m. HBB-TV  - hvilke?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

DVB T2-modtagerbokse m. HBB-TV - hvilke?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
bruger udmeldt 23 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 25-December-2010
Status: Offline
Point: 2017
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: DVB T2-modtagerbokse m. HBB-TV - hvilke?
    Sendt: 30-Maj-2014 kl. 17:37
Hvilke DVB T2-modtagerbokse har mulighed for HBB-TV? Google var nemlig ingen særlig god ven - fandt kun én boks, en Maximum som har DVB T2/S2/c-tuner.

Er der andre, billigere modtagerbokse til "kun" DVB-T2/DVB T, som har HBB-TV?

Og JA - jeg HAR YouSee Kabel-TV, men min gamle antenne haves stadig, så kan jeg jo bare smide den ekstra boks på denne, da det er usikkert, hvorlænge YouSee vil være med - de kalder det jo stadig et forsøg.

Min LG HR550C-boks kan ikke tage HBB-TV, og den opdateres ikke mere. 

Redigeret af turbo2 - 30-Maj-2014 kl. 17:40
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2014 kl. 20:42
Slet ingen?
Til top
digitalt.tv Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-November-2005
Point: 720
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér digitalt.tv Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2014 kl. 08:29
Kender ikke andre end den Maximum du nævner
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2014 kl. 08:36
Oprindeligt skrevet af digitalt.tv digitalt.tv skrev:

Kender ikke andre end den Maximum du nævner

Så er det nok derfor, at der ingen hjælp var at hente hverken her, eller på Google.
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2014 kl. 08:43
Denne Triax C-209 CX er til kabel-TV og har HBB-TV, ifølge et indlæg i kommentarsporet i Nyheder, må lige se, om den findes i en "antenne-version"

Og der findes ingen "antenne-version" af Triax C 209 CX...

Redigeret af turbo2 - 31-Maj-2014 kl. 16:16
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2014 kl. 16:18
Og at gå i den lokale radio- Tv-biks hjælper ikke. Svaret vil blot lyde: "Dette er så nyt at det kender vi ikke noget til - vi har ikke tid til at sætte os ind i sagerne". Eller også: "Det er kun Canal Digital, der har denne funktion"!! 
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu