|
DVB T2-modtagerbokse m. HBB-TV - hvilke? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-Maj-2014 kl. 17:37 |
Hvilke DVB T2-modtagerbokse har mulighed for HBB-TV? Google var nemlig ingen særlig god ven - fandt kun én boks, en Maximum som har DVB T2/S2/c-tuner.
Er der andre, billigere modtagerbokse til "kun" DVB-T2/DVB T, som har HBB-TV? Og JA - jeg HAR YouSee Kabel-TV, men min gamle antenne haves stadig, så kan jeg jo bare smide den ekstra boks på denne, da det er usikkert, hvorlænge YouSee vil være med - de kalder det jo stadig et forsøg. Min LG HR550C-boks kan ikke tage HBB-TV, og den opdateres ikke mere.
Redigeret af turbo2 - 30-Maj-2014 kl. 17:40 |
|
![]() |
|
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Slet ingen?
|
|
![]() |
|
digitalt.tv ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-November-2005 Status: Offline Point: 720 |
Kender ikke andre end den Maximum du nævner
|
|
![]() |
|
Så er det nok derfor, at der ingen hjælp var at hente hverken her, eller på Google.
|
|
![]() |
|
Denne Triax C-209 CX er til kabel-TV og har HBB-TV, ifølge et indlæg i kommentarsporet i Nyheder, må lige se, om den findes i en "antenne-version"
Og der findes ingen "antenne-version" af Triax C 209 CX... Redigeret af turbo2 - 31-Maj-2014 kl. 16:16 |
|
![]() |
|
Og at gå i den lokale radio- Tv-biks hjælper ikke. Svaret vil blot lyde: "Dette er så nyt at det kender vi ikke noget til - vi har ikke tid til at sætte os ind i sagerne". Eller også: "Det er kun Canal Digital, der har denne funktion"!!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |