|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
boborg ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-November-2003 Status: Offline Point: 222 |
![]() |
Der er nu MCE understøttelse for cams fra Techonotrend! http://www.digitalt.tv/nyheder/nyhed.aspx?ArticleID=1143 Redigeret af boborg |
|
/ Bob
|
|
![]() |
|
Radar80 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 76 |
![]() |
Til det forrmål laver Hauppauge et nyt kort der hedder HVR-4000 og er et kort der kan decode både DVB-S, DVB-S2(HD), DVB-T og analog og en USB CAM reader. (cam reader'en kommer 1. kvartal 2007) Jeg har købt dette kort og venter på CAM Reader'en, så vender jeg tilbage med erfaringer. VH. Radar |
|
Canal Digital / HD PVR 101 st / Samsung 40"
|
|
![]() |
|
Duke59 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 17 |
![]() |
Ja de der viasat ejere er sku nogle idioter
![]() ![]() Så jeg opfylder sådan set alle de beskrivelser som der her i denne tråd er tale om. Har en Viasat Reciever Har et Viasat Guld abbo Har et Conax CA modul Har et Canal Digital abbo MEN hvad for en reciever skal jeg så købe for at få det hele til at køre i en og samme box? UDEN de problemer ![]() Redigeret af Duke59 - 07-Juni-2007 kl. 14:35 |
|
MVH Duke
![]() Skype Mig: superduke59 |
|
![]() |
|
Radar80 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 76 |
![]() |
Vender lige tilbage 4 måneder efter for at sige jeg fik aldrig Mit Hauppauge HVR 4000 kort til at køre ordentligt med VISTA 32bit. Så jeg har byttet det ud med et FloppyDTV som også kan afkode Canal Digital betalings kanaler (sammen med originalt Abb.) Ved ikke noget om Viasat. VH. Radar |
|
Canal Digital / HD PVR 101 st / Samsung 40"
|
|
![]() |
|
Ken_T ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1757 |
![]() |
interessant radar80
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |