|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Vanda ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-April-2006 Status: Offline Point: 60 |
![]() Sendt: 12-December-2008 kl. 20:09 |
Hej. Jeg har scannet og fundet alle mine kanaler. Jeg kan se dem alle undtagen HD kanalerne, jeg har lyd og undertekst på HD kanalerne men intet billede. DVB viever, Firedtv C/CI og codec fra firedtv og coreAVC er installeret. Hvordan får jeg billede på? Redigeret af Vanda - 12-December-2008 kl. 20:10 |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Sådan her:
![]() |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
![]() |
Hej. Jeg har det stående nøjagtig sådan som dit billede viser, men jeg får stadig kun undertekster og lyd. Jeg kan lige sige at Astra Promo HD kanalen vises fint |
|
![]() |
|
![]() |
Hej. Ingen tip? Har lige prøvet med nye codec men ingen ændring. Redigeret af Vanda - 23-December-2008 kl. 20:58 |
|
![]() |
|
![]() |
Hej Jeg har prøvet alt - tror jeg. Bestemte mig for at det måtte være det cam som jeg havde fået sammen med firedtv C/CI fra mm Vision som var problemet. Det var et SCM P/N 904506 Rev 1.1 Jeg fulgte et råd herfra om at købe irdeto fra Smit lev fra DVBshoppen.de
Redigeret af Vanda - 22-Januar-2009 kl. 19:22 |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Ja de Smit Cams er billige...og så virker det...Dejligt du er oppe og køre;-) |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |