|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |||
goldrake ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-Januar-2010 Status: Offline Point: 4 |
![]() Sendt: 04-Januar-2010 kl. 20:21 |
||
Hejsa derude
![]() Kan man virkelig ikke se digital kabel tv med andet end ZAPTOR når man har STOFA?
Findes der ingen uafhængige bokse? Jeg er nemlig ikke intersseret i smarte spol tilbage m.m. ønsker blot at modtage signalet digitalt.
Jeg har en Selector boks fra min tidligere bolig, men de er vel "låst" til You Sees signal.
Lidt hjælp kunne være skønt. Gider nemlig ikke Stofa med deres MEGA høje priser og latterlige "bland selv" kanaler som intet har med det at gøre...kan nøjes med mindste pakken....dog gerne digitalt....
på forhånd mange tak
|
|||
![]() |
|||
rktdi ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Horsens, DK Status: Offline Point: 624 |
![]() |
||
hejsa
har osse lige opdaget at vi får digitalt spejl gratis denne uge, fra stofa - men mangler åbenbart en dvb-c / mpeg4 boks.
har absolut heller ikke brug for at leje film/starte forfra/optage osv. - vil bare gerne have digitalt signal!!!!!!
men hvor finder man en fornuftig boks "uden dikkedarer" - (dog med hdmi)
sorry for mit indlæg - har vist bare samme problem som dig
![]() |
|||
Sony KD-65XE8505/Sony STR-DN1060/Panasonic PMB-BD60/Nvidia Shield
M&K K7+K5 / Velodyne SPL800i |
|||
![]() |
|||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
||
Hvis nu man lige søger lidt. http://eldanmark.dk/digitale_rec_dvbc_149_da/
|
|||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|||
![]() |
|||
rktdi ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Horsens, DK Status: Offline Point: 624 |
![]() |
||
findes der ikke noget billigere??
man ka jo få et nyt 40" tv med tingene indbygget til de priser der
|
|||
|||
![]() |
|||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
||
Det er jo ikke udbyderboxe, derfor er prisen højere.
|
|||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
det var da et helt nyt udtryk for mig
skal man virkelig bruge min. 1500 kr for at få liv i det digitale skidt
|
|||
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Det kan gøres billigere, men så er der kun MPEG2. Redigeret af Radiomanden - 04-Januar-2010 kl. 21:08 |
|||
|
|||
![]() |
|||
Vilhelm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Marts-2009 Sted: København Ø Status: Offline Point: 1508 |
![]() |
||
Prøv dog. Det kan da godt være at din gamle YouSee boks kan bruges, dog kun til Standard-kanaler (MPEG2). Mange af Stofas antenneforeninger er jo allerede eller bliver snart uafhængige af abonnementskort for modtagelse af digitale kanaler i abonnementspakke. |
|||
Venlig hilsen, Vilhelm
|
|||
![]() |
|||
goldrake ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-Januar-2010 Status: Offline Point: 4 |
![]() |
||
[QUOTE=Radiomanden]
Hvis nu man lige søger lidt. http://eldanmark.dk/digitale_rec_dvbc_149_da/[/QUOTE]
hehe, når jeg nu oprettede tråden herinde var det nok fordi jeg håbede på hjælp, gode links etc. Jeg havde googlet mig til de samme, men er overrasket over hvor få tunere/bokse der egentlig findes...
Producenterne er nok også store masseproduktion pres fra netop de store kabeltv udbydere.
Det bliver SÅ skønt når det hele en dag blivet 100% frit valg....hvornår var det jeg nu vågner?
![]() Zaptor bliver deværre nok den billigste ser det ud til...
![]() |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Prøvede for et par dage siden uden held. I Helsingør GamleNisserForening =Antenne forening har vi ellers været så heldig at alle kanaler er blevet frigivet digitalt uden brug af kort siden den 22. december(Altså gratis kanaler fra pakke1)
Men nu vil jeg prøve igen, direkte fra væg stikken denne gang...(har en forstærket splitter på som måske hindre...)
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Det er jo en modtager til You See, og derfor kan den ikke bruges til anden udbyder.
|
|||
|
|||
![]() |
|||
kramsen ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Januar-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 6 |
![]() |
||
Hej,
Har også ledt forgæves DVB-C / MPEG4 til stofa digital?
Jeg fandet dette link
Hvor en tysker - udfra TechnoTrend TT Scart-TV C102 (nummer 3 på listen) mener, at han har koblet denne på før sin HDR og på den måde kan optage digitalt. Tysk er dog ikke mit bedste...
Det er sikkert kun mpeg2, der er på listen hos idealo.de, men kan de bruges? Til 2010?
Hvad er "standard-kanaler" pt?
Kramsen
----
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |