|
DVB-C frekvenser efter YouSee HD omlægning? |
Besvar | Side 123> |
Forfatter | ||
AlexanderM
Ny bruger Oprettet: 07-November-2009 Status: Offline Point: 19 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 09-April-2013 kl. 21:33 |
|
Hej,
Er der nogen der har en opdateret liste ligesom denne? http://www.suodenjoki.dk/yousee_dvbc_channels.htm Nogle frekvenser virker, andre ikke. Jeg skal indstille min DVB-C tuner på min computer, så jeg kan ikke bruge netværks-ID osv. til noget, men skal have specifikke frekvenser (f.eks. 143MHz). En fuld scanning tager for evigt, så jeg ville sætte pris på frekvenser på f.eks. DR 1 HD. Redigeret af AlexanderM - 09-April-2013 kl. 21:34 |
||
Desperate
Bruger Oprettet: 20-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 159 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
DR1 HD er på 248 MHz
Jeg har ingen komplet liste, så har blot tjekket den du spurgte efter.
|
||
AlexanderM
Ny bruger Oprettet: 07-November-2009 Status: Offline Point: 19 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Tak. Jeg fandt faktisk netop denne side:
http://jamesoft.dk/?page_id=301 Jeg fandt også TV3 HD på sin tidligere plads - 554 MHz. |
||
trikker
Super bruger Oprettet: 07-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 307 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Denne er forholdsvis ny, dog ikke fra efter mpeg2-sluk. http://www.dkscan.dk/TV/yousee_hovedstaden.htm |
||
Rosend@hl
Junior bruger Oprettet: 11-Januar-2007 Status: Offline Point: 29 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej,
Jeg har en Elgato Hybrid, og kan simpelthen ikke få sat kanalerne op korrekt efter nedlægningen. Specielt vil jeg meget gerne have 3+ til at virke inden aftenens fodboldkamp. Hvordan får jeg tilføjet den enkelte kanal? Hvis jeg prøver at indsætte manuelt, så dukker den ikke op på listen efterfølgende?. Har prøvet at slette alt og bedt den lave fuld scanning, men det får jeg ikke TV3+ frem af. Eller jo, faktisk 2 stk. - den ene viser et YouSee billede og siger man skal genindlæse med NetværksID (Som jeg jo ikke kan), og den anden siger at kanalen er krypteret. Kan godt bruge lidt hjælp :) På forhånd tak :D
|
||
Rosendahl
|
||
dkscan
Guld medlem Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1333 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har just opdateret den :-)
|
||
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information |
||
reslfj
Guld medlem Oprettet: 14-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2247 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Tak Per
Lars
|
||
Send mindst én DR kanal HEVC kodet, så alle forstår at alt nyt skal kunne HEVC.
|
||
Mr. Anderson
Guld medlem Oprettet: 13-April-2008 Sted: Esbjerg,Denmark Status: Offline Point: 772 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har flere gange fundet en liste over yousee kanaler med frekvenser pr kanal.
http://yousee.dk/Hjaelp_og_Support/Tv-pakker/Opsaetning/Find_dit_netvaerks-id.aspx Redigeret af Mr. Anderson - 10-April-2013 kl. 18:00 |
||
LG 65B7 - PS4 Pro - Denon X7200WA - B&W 706S2, HTM 72S2, DB4S & CCM663 - Nvidia Shield - Sonos
|
||
dkscan
Guld medlem Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1333 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er kun de analoge kanaler, som YouSee oplyser frekvenserne for.
|
||
Per H. Nielsen
||
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja, det er ikke fundet nødvendigt at oplyse frekvenser for Digitale kanaler, da TVer ikke,(har nogen i det hele taget den mulighed), for manuel Tuning på Kabel TV. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
dkscan
Funktioner
Tak(0)
|
|
Der har to af mine (Philips og Prosonic) mulighed for. Mit "hoved-tv" et Sony har ikke muligheden, men finder til gengæld automatisk nye kanaler, så det aldrig er nødvendigt at starte forfra med ny søgning.
|
||
Per H. Nielsen
||
trikker
Super bruger Oprettet: 07-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 307 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Er ved at læse mine kanaler ind efter Yousee omlægning vha. frekvenser, men kan ikke finde VH1 på digital. Er den kun analog ? Jeg har skannet dkscan's liste flere gange, men kan sgutte finde den. EDIT: Kan da heller ikke finde NatGeo HD ! Redigeret af trikker - 14-April-2013 kl. 12:38 |
||
Besvar | Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |