|
DVB-C frekvenser efter YouSee HD omlægning? |
Besvar | Side <123> |
Forfatter | ||
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
De ligger lidt forskelligt hvor i landet man er, her ligger den på plads 73, har du set om den ligger der hos dig. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
dkscan
Guld medlem Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1333 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Der var en fejl i listen. Den er på 714 MHz og det er rettet nu.
Findes i krypteret version på 602 MHz. Ukrypteret findes den øjensynlig kun i SD. |
||
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information |
||
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Vi du have den i HD, så er det en extrakanal mod betaling. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
trikker
Super bruger Oprettet: 07-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 307 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Mente bestemt jeg havde NatGeo HD før, men jeg må tage fejl. Tak for oplysningen ang. VH1, og tak for opdateringen af skemaet. |
||
dkscan
Guld medlem Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1333 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Du har ihvertfald haft den i marts måned, hvor YouSee sendte alle HD-kanalerne uden kryptering.
|
||
Per H. Nielsen
||
trikker
Super bruger Oprettet: 07-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 307 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har fuldpakken så der gad jeg ikke at indlæse kanaler, hukommelsen er bare ikke hvad den har været.
|
||
nijunge
Ny bruger Oprettet: 18-Maj-2011 Status: Offline Point: 9 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej Alle ja her i Aarhus der har Yousee så igen omlagt kanalerne men de var så venlige at sende mig frekvenserne så her er de nye fra 2.dec
DR1 HD DR1 230.00
Hvis der er nogen der vil have filen til digital devices så har jeg lavet den pm mig Niels |
||
dkscan
Funktioner
Tak(0)
|
|
Min liste for hovedstadsområdet er også opdateret med de seneste ændringer:
|
||
Per H. Nielsen
||
Vilhelm
Guld medlem Oprettet: 24-Marts-2009 Sted: København Ø Status: Offline Point: 1508 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Mange tak for den opdaterede frekvensliste for hovedstaden, Per H. Nielsen, dkscan. Du har en bemærkning om at nogle kanaler på 204 MHz p.t. mangler signal, bl.a. Eurosport HD. Jeg kan godt se kanalen på den nævnte frekvens. |
||
Venlig hilsen, Vilhelm
|
||
dkscan
Funktioner
Tak(0)
|
|
Tak for tilbagemeldingen. Der er en enkelt anden, der også har meldt tilbage, at han har signal, så det er åbenbart noget lokalt her. Jeg fjerner derfor bemærkningen igen.
|
||
Per H. Nielsen
||
bomndk
Super bruger Oprettet: 25-Marts-2006 Status: Offline Point: 422 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej Per Jeg er meget glad for den liste du har lavet og har brugt den i flere år - tak for den. Jeg hav været lidt på herrens mark de sidste dage og har bl.a. været inde på din side for at se om den var opdateret. Når du nu siger at siden er opdateret kan jeg måske overtale dig til at opdatere opdateringsdatoen |
||
Mvh
Bo |
||
dkscan
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det skulle den da meget gerne være.
|
||
Per H. Nielsen
||
Besvar | Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |