|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
bphhm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-Marts-2006 Status: Offline Point: 1146 |
![]() Sendt: 10-Januar-2009 kl. 08:16 |
FireDTV og FloppyDTV ser jo ud til at fungere fint i forbindelse med Yousee kabel TV.
Er der nogen der har erfaring med anvendelse sammen med Canal Digital's kabel TV? Jeg husker at have læst at man kunne købe et CAM modul der trådløst kunne styre et antal slaver så man kun behøver et program kort fra TV udbyderen. Hvilket er det nu det er? |
|
![]() |
|
Kello ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 23-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
![]() |
Jeg lytter spændt med, da vores antenneforening (dvs. også mig) får Canal Digital via kabelTV - Jeg har bestilt hele den store pakke med HD kanaler osv.
Håber min HTPC (MCE) kan klare det hele..... |
|
Keld
|
|
![]() |
|
Benu ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 812 |
![]() |
I søger nok Smartwi link
|
|
Den Ben
|
|
![]() |
|
bphhm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-Marts-2006 Status: Offline Point: 1146 |
![]() |
Jeps, det var smartwii jeg tænkte på.
Men det bliver godt nok en dyr omgang hvis man skal have det hele med. |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Da ikke hvis du sammenligner med prisen på ekstra kort |
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
Kello ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 23-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
![]() |
Jeg mangler også den/de TV tunere +resten jeg skal have i mediacenteret..
Synes det er svært at vide hvad jeg skal have. |
|
Keld
|
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Jeg har beskrevet her hvad du skal bruge... |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
![]() |
Super. Lidt dyrt men det bliver godt. Skal bare have damen til at
acceptere MediaPortal. Vi er vandt til MCE. |
|
Keld
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |