|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |||
KasperM ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Oktober-2004 Status: Offline Point: 99 |
![]() Sendt: 10-April-2006 kl. 17:47 |
||
Jeg har, som så mange andre sikkert har, tænkt på at få digitalt tv-signal til min HTPC. Jeg ville gerne finde et kort, som har samme funktionalitet som Hauppauge's PVR-500 MCE, altså: - Dual tuner så man kan optage fra én kanal og optage på en anden. - Være kompatibelt med MCE Derudover ville det være fedt, hvis der var indbygget card-reader til Selector kortet. Er her nogen, som har ekperimenteret med at få implementeret DVB-C i deres mediecenter og altså gået udenom Selector boksen med succes? Redigeret af KasperM - 10-April-2006 kl. 17:48 |
|||
![]() |
|||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
||
Hej Kasper Der er lidt læsestof her:
/Lars |
|||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|||
![]() |
|||
hyldgaard ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 01-Oktober-2005 Status: Offline Point: 22 |
![]() |
||
Hej
MSI har lavet en USB DVB tuner, som er kompatibel med Windows Media Center 2005. |
|||
![]() |
|||
btrader ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 95 |
![]() |
||
den dur ikke til kabeltv , da den ikke uderstøtter dvb-c, hvis jeg har forstået det korekt |
|||
![]() |
|||
hyldgaard ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 01-Oktober-2005 Status: Offline Point: 22 |
![]() |
||
Sorry, det havde jeg lige overset. Hvad med dette kort - http://tven.terratec.net/modules.php?op=modload&name=New s&file=article&sid=218 det er godt nok ikke et dual kort, men måske kan det bruges. |
|||
![]() |
|||
btrader ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 95 |
![]() |
||
ja det er ok, men så mangler man også lige en common interface og cam, samt betalings kort, da de digitale kanaler ikke er gratis. ihvertfald ikke med tdc |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |